Beantwoord

Alleen te horen door gesprekspartner als luidspreker aangezet wordt

  • 15 January 2016
  • 5 reacties
  • 16455 keer bekeken

Goedemiddag,

sinds afgelopen tijd horen mensen mij niet meer als ik praat via mijn 06 gsm.

als ik de luidspreker aanzet dan horen de mensen me wel.

Kan iemand me helpen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

mvg,

Michel

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 January 2016, 13:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Welke telefoon heb je?

Je gebruikt tijdens het "normaal" bellen gebruik je een andere microfoon dan tijdens bellen via de speaker. Het kan dus zijn dat de ene microfoon stuk is, of slecht werkt.

Robin
RobinFlikkema schreef op 15 jan '16 om 16:15u
Hoi,

Welke telefoon heb je?

Je gebruikt tijdens het "normaal" bellen gebruik je een andere microfoon dan tijdens bellen via de speaker. Het kan dus zijn dat de ene microfoon stuk is, of slecht werkt.

Robin 
samsung galaxy S5 mini

best nieuw is ie nog.

ik heb afgelopen tijd ook aardig wat kuren ermee, valt vaak uit. start ineens vanzelf op, toetsenbord werkt soms niet meer

lang de KPN winkels anders gaan?

Michel

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Als je hem bij KPN weg hebt, kan je hem ter reparatie aanbieden inderdaad bij de KPNWinkel. Als je hem nog geen 30(?) dagen hebt kan je hem volgensmij zelfs nog omruilen, voor een andere telefoon.

Robin
RobinFlikkema schreef op 15 jan '16 om 16:20u
Hoi,

Als je hem bij KPN weg hebt, kan je hem ter reparatie aanbieden inderdaad bij de KPNWinkel. Als je hem nog geen 30(?) dagen hebt kan je hem volgensmij zelfs nog omruilen, voor een andere telefoon.

Robin 
Ja heb hem denk ik nu een jaartje.

Bedankt nog

Michel

Reputatie 7
Badge +30
Welkom Michel,

Wat balen dat je niet meer 'gewoon' kunt bellen via je mobiele telefoon! Ik adviseer ook om met je toestel langs de winkel te gaan. Daar kan mijn collega je helpen óf je toestel ter reparatie opsturen. Neem dan wel het aankoopbewijs en een geldig legitimatiebewijs mee. Vraag in de winkel om een leentoestel, als deze voorradig is, kan je die meekrijgen. 

Reageer