Beantwoord

batterij capaciteit wordt minder

  • 17 July 2020
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

ik heb sinds vorig jaar Augustus een IPhone 7 bij jullie aangeschaft met abbonement, maar de batterij capaciteit is nu al 82%. Volgens mij is dat niet goed. Ook loopt de telefoon super vaak vast en gaat hij soms uit zichzelf uit. Mijn vraag is nu wat ik hiermee moet, hebben jullie er een oplossing voor

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 July 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Jesarela, welkom op het forum! Jammer te horen dat je telefoon kuren vertoont. Je kunt het toestel bij ons inleveren voor reparatie. Dat kan via een KPN winkel in de buurt, of door hier te kiezen voor ‘Toestel laten repareren’ en het daarna per post op te sturen. In beide gevallen zorg dat je het aankoopbewijs bij je hebt/ een kopie ervan meestuurt. En dat je simkaart en eventuele geheugenkaartje niet meestuurt. Maak ook een back-up, het toestel wordt namelijk teruggezet naar fabrieksinstellingen. Specifiek bij een iPhone, zorg dat Find my iPhone uit staat.

Het toestel wordt dan nagekeken. Als er wat gevonden wordt dat binnen garantie valt (je hebt 2 jaar garantie) dan wordt dit hersteld. Vinden ze iets dat buiten garantie valt, dan krijg je eerst een offerte van de kosten en kun je dan kiezen of je het wilt laten repareren of niet. Kies je voor repareren dan worden de kosten via je mobiele factuur in rekening gebracht. Lever je het toestel via de winkel in, komt ‘ie daar ook weer terug. Stuur je hem zelf op, komt hij per post weer terug.Â