Beantwoord

Batterij iPhone defect

  • 15 February 2019
  • 8 reacties
  • 2850 keer bekeken

Ha,
aantal maanden terug heb ik een abonoment genomen bij jullie op de iphone 6s
sinds 1,5 maand doet me batterij raar.
kunnen jullie dat oplossen
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door huistijger 19 February 2019, 06:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hah Janpaul123, welkom op het KPN forum! Leuk dat je hier een vraag stelt. Wanneer je vermoedt dat je product niet deugdelijk is, altijd actie ondernemen door ermee terug te gaan naar het verkooppunt. Waar heb je de iPhone 6s aangeschaft? (kpn winkel, kpn.com of een externe retailer Bel Simpel o.i.d?)
Reputatie 7
Ey @Janpaul123, heb je mijn post nog gelezen? Ik zie je graag weer terug op ons forum 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Janpaul123
Je kunt zelf de batterij herstellen door de iPhone aan de originele lader te zetten en daarna de iPhone geforceerd opstarten door de volume min-knop en de uittoets tegelijk in te drukken en vast te houden tot het appeltje verschijnt.
De batterij wordt dan gecalibreerd, wordt helemaal leeggehaald en daarna in een rustig tempo opgeladen.
Dit betekend dus dat het laden deze keer langer duurt dan normaal.
Als de iPhone aangeeft dat de batterij 100% vol is laat hem daarna nog een uur tot anderhalf uur aan de lader staan.
Dit lost de meeste batterij-klachten op.
Ga dat proberen, dankuwel!
laat het weten waneer het gelukt is
Reputatie 7
@huistijger, ben blij dat je er bent 🙂 bedankt voor deze tip! We horen graag van je Janpaul123. Ik hoop dat het uitkomst biedt. Succes!
Ha, heeft helaas niet geholpen.
met oplader geen probleem, maar 5 minuten na dat ik hem er af haal val de telefoon uit?
Reputatie 7
Badge +21
Dan duidt dit toch wel op een erg slechte accu en zou ik contact gaan opnemen met je verkoper zoals Nadia ook al zegt in een bericht hierboven.
Reputatie 7
Dat is erg balen zeg! Goed geprobeerd maar helaas 😥 Dan inderdaad zo snel mogelijk langs de verkopende partij.

Reageer