Beantwoord

Batterij kapot Samsung A50

  • 18 May 2020
  • 2 reacties
  • 181 keer bekeken

Sinds gister geeft mijn Samsung a50 aan dat de batterij te heet is. Hij laadt langzaam op en geeft om de 5 min deze melding aan. Ik heb KPN gebeld en zij zeggen dat ik contact op moeten nemen met Samsung zelf. Mijn abonnement afgesloten met KPN. Ik heb geen verzekering wel garantie 2 jaar. Moet kpn dit regelen of moet ik dit zelf regelen met Samsung?

icon

Beste antwoord door Susan_ 22 May 2020, 11:05

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Samsung a50 , op telefoonaccus's zit in de regel een garantie van maximaal een ½ jaar, zie de voorwaarden. Dus hoogstwaarschijnlijk zul je gewoon zelf een nieuwe moeten kopen.

Even op de site van Samsung controleren.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Samsung a50, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op batterijen zit inderdaad een garantie van 6 maanden, dit kan je ook teruglezen op onze website (onder het kopje 'garantie termijn mobiele telefoon'). Ik wil je aanraden om je toestel te laten onderzoeken en eventueel repareren! Dit kan via onze KPN winkels, via die weg ben je hem gemiddeld een week of 3 kwijt en moet je zelf op en neer naar de winkel om hem te brengen en te halen. Gelukkig kan dit ook via https://bit.ly/35uHlUn. Als je jouw toestel aanmeld voor onderzoek/reparatie bij Samsung zelf, wordt het toestel bij jou thuis opgehaald en een paar dagen laten weer bij jou thuis terugbezorgd, stuk makkelijker en je zit niet zo lang zonder!

Reageer