Ik heb een aantal vragen, die telefonisch niet of niet goed beantwoord konden worden.
Vandaar mijn weg naar dit forum.
Lang verhaal in het kort ben ik in de nacht dinsdag op woensdag beroofd in Amsterdam van mijn Galaxy Note 3.
Grof straat geweld dus en inmiddels zit ik daarom ook met mijn been in het gips.
Verschrikkelijk ellendig natuurlijk; De komende 4 weken mag ik nergens heen zoals het er nu uit ziet, ik zit sinds vorige week dinsdag binnen met dit stralende weer en was nog geen halve maand buiten contract...
Vandaar mijn vele vraagtekens over mijn verzekering, mijn facturen en welke adressen jullie noud gebruiken.
Nou... heb ik al een tijdje een toestel verzekering icm mijn abonnement en ben dus ook aangeschreven met een waardebon.
En daar beginnen mijn vragen...
- Vraag 1 is waarom deze waardebon naar de beneden buurvrouw is gestuurd? De toevoeging van het adres ontbreekt op de brief.
- Vraag 1a is hoe deze compensatie is opgebouwd en waarom ik eigen risico moet betalen? Feitelijk krijg ik dus een kleine bedragje vergoed (nog niet de halve nieuwwaarde) maar moet ik daarna aan KPN terug betalen?
- Vraag 1b zoals gezegd, zit ik met mijn been in het gips. Maar de waardebon is geldig tot 10 juni. Ik voorzie dus dat ik niet voor het verlopen van de waardebon naar een KPN winkel kan. Als oplossing werdt telefonisch aangegeven dat ik iemand kon machtigen maar als ik nu verleng, mis ik de release van bijvoorbeelde de Galaxy Note 6 in augustus.
Ik heb toen mijn toestel laten blokkeren en heb inmiddels een nieuwe simkaart met mijn eigen nummer (fijn, dank jullie wel!!).
Maar moet ik nou nog betalen voor de deblokkade of de nieuwe simkaart?
- Vraag 2 is waarom er een brief over naar mijn ouders is gegaan (tweede adres in deze vragen).
- Graag 2a is welke kosten ik nou in rekening krijg; ik heb de brief niet. Telefonisch werdt me geadviseerd om de factuur af te wachten, maar ik wil graag weten wat er staat te gebeuren en waar ik voor ga betalen.
- Vraag 3 betaal ik nu dus voor een toestel wat ik niet meer heb tot ik mijn abonnement aanpas of verleng?
- Vraag 3a als we vraag 3 en 1b naast elkaar leggen betaal ik dus voor een toestel dat ik niet meer heb tenzij ik een simonly af neem in welk geval ik niks meer heb aan de waardebon?
Admin: bericht verplaatst naar juiste board