Vraag

Beroofd in Amsterdam; facturen, verzekeringen etc...

• 10 mei 2016
  • 45 reacties
  • 1994 keer bekeken

Toon eerste bericht

45 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen @jacques335, hierbij een antwoord op je volgende vragen.

Ja, het betreft een All-in-prijs. Namelijk één bedrag voor bellen, sms'en en internet en een toestel. De verzekering wordt hierbij niet meegerekend, die betaal je apart. Omdat je van ons een waardebon voor een toestel hebt ontvangen, zien wij dit zijnde: er is een vervangend toestel en dus kan het abonnement doorbetaald worden. Het staat je vrij om buiten contract sim only te verlengen. Dan betaal je natuurlijk niet meer voor een toestel.

Als je de algemene voorwaarden kijk bij punt 2.3.2., zie je onder andere staan: Periodiek verschuldigde bedragen voor het Abonnement en de Aanvullende Diensten blijven echter gedurende de gehele minimumduur van de desbetreffende overeenkomst verschuldigd.
Dat betekent dat je blijft betalen voor je abonnement totdat je contractvrij bent. Daarna staat het je vrij om te verlengen naar sim only, zoals ik eerder beschreef.

Nee, er is inderdaad geen specifieke polis. Ja, de algemene voorwaarden zijn op jou van toepassing.

De waarde van het toestel is gebaseerd op de dagwaarde. Je krijgt dus het bedrag uitgekeerd wat het toestel op dit moment waard is. Als het toestel niet meer te leveren is, dan krijg je een bedrag om een gelijkwaardig toestel aan te schaffen. Om dit te verduidelijken een voorbeeld: de Galaxy Note 4 heeft bij ons op dit moment een dagwaarde van €556. De Note 3 zal daar vanzelfsprekend flink onder zitten, omdat het toestel ouder is en minder goede specificaties heeft.

Tot slot zie ik dat er van het eerste gesprek een notitie is gemaakt dat je een klacht wilde indienen en dat daarvoor een adres is gegeven om deze in te dienen. Is dat toen gebeurd? Dat is me nog niet helemaal duidelijk geworden. '

Om antwoord te geven op je bonusvraag: de waardebon is inmiddels al een paar weken verlopen. Daar kan ik niets meer aan veranderen. Je kunt daarvoor een klacht indienen bij de geschillencommissie, zoals ik eerder liet weten. Aan de datum van de waardebon kunnen wij op dit moment niets meer doen.
Ja, het betreft een All-in-prijs
Dank je. Deze duidelijkheid wacht ik al even op.

De verzekering wordt hierbij niet meegerekend,
Inmiddels heb ik deze via de winkel, inderdaad, met terugwerkende kracht kunnen laten beeindigen.
Dit is mij proactief noch reactief aangeboden. Vindt ik niet echt service gericht...
Maar ik had dan ook niet me jou van doen :$

Het staat je vrij om buiten contract sim only te verlengen.
Ik wacht nog even tot het beslechten van mijn geschil verhandelt is. Technisch was ik best happy met KPN tot het er op aan kwam....
Als je de algemene voorwaarden kijk bij punt 2.3.2., zie je onder andere staan: Periodiek verschuldigde bedragen voor het Abonnement en de Aanvullende Diensten blijven echter gedurende de gehele minimumduur van de desbetreffende overeenkomst verschuldigd. Dat betekent dat je blijft betalen voor je abonnement totdat je contractvrij bent.
😃 Betaal ik dan voor zaken terwijl ik dat niet hoef en ben ik gevrijwaard van mijn betalgingsverplichting.
Even het hele citaat: De Contractant is de gebruiksafhankelijke vergoedingen* verschuldigd tot het Abonnement conform lid is geblokkeerd. Periodiek verschuldigde bedragen voor het Abonnement en de Aanvullende Diensten blijven echter gedurende de gehele minimumduur** van de desbetreffende overeenkomst verschuldigd.
* Ik gebruik het toestel niet meer. Ik ben hiervan beroofd zie de aangifte.
** Betekent dit dat ik onderdelen van mijn abonnement niet meer hoef te betalen als ik de minimum duur heb uitgediend?
Ik mis vast een ander punt...

Nee, er is inderdaad geen specifieke polis. Ja, de algemene voorwaarden zijn op jou van toepassing.
Okey. Een verzekering zonder polis.
Dus....

De waarde van het toestel is gebaseerd op de dagwaarde. Je krijgt dus het bedrag uitgekeerd wat het toestel op dit moment waard is. Als het toestel niet meer te leveren is, dan krijg je een bedrag om een gelijkwaardig toestel aan te schaffen.
De dag en nieuwwaarde is even een dingetje. Als ik een All-In prijs heb, ligt dat wat complex.
Tweakers.net en Bol.com berekenen bijvoorbeeld andere waarden voor de nieuwprijs of dagwaarde. Dat zijn onafhankelijke partijen.
Ik vindt de algemene uitleg, nogmaals, plesant, maar heb graag even een feitelijke en financiele onderbouwing.[/quote]

Tot slot zie ik dat er van het eerste gesprek een notitie is gemaakt dat je een klacht wilde indienen en dat daarvoor een adres is gegeven om deze in te dienen. Is dat toen gebeurd? Dat is me nog niet helemaal duidelijk geworden. '
Ik heb helaas geen adres ontvangen.
Door hoe mijn geschil destijds (gesprek 1) is opgetekend twijfel ik even en maak ik misschien alsnog gebruik van deze optie :?
Ik snap dat mijn individuele situatie niet echt representatief over kan komen.
Zeker als we meerekenen dat tussentijds mijn prive conversatie gewoon verdwenen is...
Maar ik hoop dat je me vergeeft als ik de optie even open hou pulbiekelijk dit gesprek te voeren.

Kun je nog even hier vermelden wat er destijds, telefonisch en 1op1 besproken is?
Dat mist de community namelijk en heb ik graag even publiekelijk opgetekend.
Staat er, vanuit mijn kant;
1. Ik heb hierbij een geschil.
2. Een waardebon die een maand geldig is lijkt me in strijd met de wet ivm mijn geschil.
3. Ik kan de waardebon niet verzilveren aangezien ik niet fysiek naar de winkel kan (en staat hierbij opgetekend dat die medewerker niks voor mij kon doen, dus ik maar iemand anders moest machtigen)?

Om antwoord te geven op je bonusvraag: de waardebon is inmiddels al een paar weken verlopen. Daar kan ik niets meer aan veranderen. Je kunt daarvoor een klacht indienen bij de geschillencommissie, zoals ik eerder liet weten. Aan de datum van de waardebon kunnen wij op dit moment niets meer doen.
Ik snap dat jij daar niks meer aan kunt doen.
Bij mijn eerste 1op1 telefoon gesprek kon men al niks meer voor mij doen.
Hieruit maak ik op dat de mogelijkheden kanaal gebonden zijn; ik blijf kalm omdat mijn opties nog niet uigeput zijn en dat zie.
Ik heb spijt met de KPN klant die dat niet (meer) ziet en dus echt dreigend zou worden. Woordvoerder zijn van KPN lijkt me niet makkelijk...

Overigens heb je me aangeboden dat ik de waardebon in mocht leveren voor de kosten van mijn eigen risico. Dat heb ik nog in beraard, indien ik de waarde bon nog heb of deze uberhaupt geldig was.
Voor de waarde van de waardebon, snap ik best dat KPN een geschil aandurft overigens.
Daar kijk ik jou, persoonlijk, niet op aan.

Ik wacht nog even de volgende gegevens af:
- Kopie contract.
- Feitelijke onderbouwing hoe de waarde opgebouwd is.

@Marcia; Ik ben blij met de helderheid die er stukje bij beetje komt. Daar heb ik lang op moeten wachten.
Inmiddels ben ik al een paar stappen verder.
Reputatie 7
Badge +28
Je bent niet gevrijwaard van je betalingsverplichting op het moment dat je contractvrij bent. Je betaalt in ieder geval tot de minimumduur van je contract. Daarna staat het je vrij om te verlengen, zodat je minder kunt gaan betalen.

Ik heb eerder geprobeerd uit te leggen hoe het met de kosten van je toestel zit. Ik ben hierin volgens mij niet duidelijk genoeg geweest. Je hebt van ons een waardebon gekregen om een ander toestel te kunnen aanschaffen. Daarom betaal je nog steeds voor een abonnement mét toestel. Het is weliswaar niet het toestel wat je heb gekocht bij het aangaan van het abonnement, maar het kan wel een gelijkwaardige vervanger zijn. Even los van wat je met de waardebon doet (bijvoorbeeld niet uitgeven of een veel goedkoper toestel aanschaffen).

De reden dat ik om een adres vroeg, is omdat we namelijk geen klachten meer per post ontvangen. Ik ben benieuwd welk adres je is verteld. Cindy had eerder al aangeboden een klacht voor je in te dienen, dat kan ik nog steeds voor je doen. Wat er telefonisch besproken is, dat weet alleen jij en de betreffende medewerker. Er is een korte notitie gemaakt dat er een adres gegeven zou zijn om een klacht in te dienen. De verdere inhoud van die gesprekken zijn niet op te vragen.
Je bent niet gevrijwaard van je betalingsverplichting op het moment dat je contractvrij bent. Je betaalt in ieder geval tot de minimumduur van je contract. Daarna staat het je vrij om te verlengen, zodat je minder kunt gaan betalen.
Excuseer, ik maak slechts iets op uit een citaat van uw algemene voorwaarden.
Ik interpreteer wat er letterlijk staat en verwar dus waarschijnlijk de letter van de overeenkomst met de geest daarvan?
Ik heb eerder geprobeerd uit te leggen hoe het met de kosten van je toestel zit. Ik ben hierin volgens mij niet duidelijk genoeg geweest.
Ik heb om financiele onderbouwing gevraagd. Dat blijft uit.
Ik heb aangedragen dat het niet net zo is als met een auto. Mijn auto is afbetaalt.
Laten we praten over bedragen; deze vraag blijft onbeantwoord.
Ik zie uit naar feitelijke onderbouwing; ik haal onpartijdige bronnen aan. Dit wordt een "wij van WC eend" argument, of niet?
Je hebt van ons een waardebon gekregen om een ander toestel te kunnen aanschaffen. Daarom betaal je nog steeds voor een abonnement mét toestel. Het is weliswaar niet het toestel wat je heb gekocht bij het aangaan van het abonnement, maar het kan wel een gelijkwaardige vervanger zijn. Even los van wat je met de waardebon doet (bijvoorbeeld niet uitgeven of een veel goedkoper toestel aanschaffen).
Ik heb helemaal niks gekregen.
Mijn verzekering, zonder polis kennelijk, heeft uitgekeerd en dat kost mij meer dan het mij oplevert.
Dat risico accepteerde ik bij het aangaan van de overeenkomst, ware het niet dat ik constateer dat een en ander gewoon niet deugt. Dat is nog steeds niet weerlegd!
Hierover is en blijft na 3 a 4 maanden nog steeds een geschil. Feitelijke onderbouwing blijft uit!
Ik heb legio argument geduid. Antwoord blijft helaas uit (en dat ligt niet aan mij helaas).
De reden dat ik om een adres vroeg, is omdat we namelijk geen klachten meer per post ontvangen. Ik ben benieuwd welk adres je is verteld.
Mij is geen adres vermeld. Ik ben bang dat een "standaard" notitie is gebezigd.
Op verzoek email ik graag. Het liefst direct met 1 persoon en niet een afdeling.
Kun je me daarmee van dienst zijn?
Cindy had eerder al aangeboden een klacht voor je in te dienen, dat kan ik nog steeds voor je doen. Wat er telefonisch besproken is, dat weet alleen jij en de betreffende medewerker. Er is een korte notitie gemaakt dat er een adres gegeven zou zijn om een klacht in te dienen.
Excuseer; als de notities van een KPN medewerker worden aangehaald, heb ik graag een weerwoord; de notitie blijkt niet volledig.
Ik ben blij dat je met me eens bent dat deze niet volledig of juist blijken.
Dat is spijtig, daarmee is dat argument van tafel.
Toch lijkt het me, voor mijn inzicht en casus, zinvol inzicht te krijgen in de notities van mijn klant dossier.
Kan ik die opvragen via de email of mag ik daar een post adres voor?

Inmiddels is mij ook helder dat KPN mijn contract niet kan produceren; ik heb hier een email over gehad en daarmee bestaat deze niet? Waar betaal ik dan voor of heb ik al die tijd voor betaalt?
Als je notites van de winkel kunt zien en van de klantenservice is ook dit je vast niet ontgaan.

Leg dit mij, als leek, even uit als je wilt Marcia;
Ik heb een contractuele overeenkomst die KPN mij desgevraagd niet toe kan sturen.
Ik heb een verzekering zonder polis nummer en zonder onderbouwing van de uitgekeerde waarde, die juridisch van geen kant lijkt te kloppen, mijnsinzien.
Ik blijf hiermee zonder tekst, uitleg en onderbouwing van een paar operationele vragen die ik stel.

Hier tel ik bij op dat er nog een casus bij V&D (is vroom en dreesman niet failliet?) open staat. Deze casus is kennelijk bedoeld voor de interne doeleinden van KPN... en niet om mij van dienst te zijn?

Inmiddels is mijn waardebon, in jou absentie, ongeldig verklaart??
De verleiding is groots hier naar over te doen, maar ik vindt dat je professioneel gezien vrij goed je best doet. Toch heb ik wat inhoudelijke punten, waarin ik graag professionele ondersteuning geniet.

De rechtsgeldigheid van de waardebon heb ik overigens vanaf dag 1 in twijfel getrokken en mijn argument is nog steeds niet weerlegd. Wil je daar wel even op in gaan. Lijkt me een kleine moeite.

Kennelijk is ad-minimum 4 maanden een reeele termijn voor KPN; ik ben nog in afwachting op de vraag wat voor mijn casus een reeele termijn is....
De verdere inhoud van die gesprekken zijn niet op te vragen.
Net zoals Prive Berichten die ik naar je heb verzonden voor er een update plaats vond, voor ze verloren gaan?
Graag wil ik je duiden dat deze, inclusief de uitspraken online, rechtsgeldig zijn.
Er is een reden waarom ik niet meer via PB benadert wens te worden. Mijn vertrouwen in KPN is toch wel wat geschaad. Het mag publiekelijk.

Liefs van uw KPN forum topper Jacques335 :$
Ik zie uit naar de antwoorden waar ik dit bericht om vroeg (en misschien antwoorden waar ik eerder al om vroeg).
Uit zakelijk oogpunt vindt ik het ook wel wat gemakkelijk om mijn waardebon a +/- E 250,= terug te trekken.
Mijn inleg voor een geschil is E 50,= en de kosten voor KPN beginnen bij E 250,= indien ik mijn geschil verlies.

... ik wacht onderbouwing af.
Wat gaat u, of uw organisatie doen, los van mij duiden dat ik me maar 1 of 2 jaar opnieuw moet binden met SimOnly, of op moet rotten of mijn geschil maar dien te beleggen bij de SGC/Jurist??
Want dat is wat ik er inhoudelijk uit op maak...
Reken ik "spelen met een onjuiste/foutieve/niet rechtsgeldige" waardebon even niet mee...
Want het is makkelijk in de emotie te schieten en me dus kwetsbaar op te stellen (dus een Ban te genieten wat zakelijk gezien vast ook goed uit komt, waardoor dit argument eenzeidig in de kiem wordt gesmoord)?

Zullen we het waardebon punt, maar even parkeren Marcia?
Ik snap dat jij niks meer voor mij kunt doen mbt de geldigheid en mijn ietwat juridische argumenten.
Onderbouw maar eens hoe de waarde zit; ik zit al maanden in spanning...
Mijn standpunt is dat mij onrecht wordt aangedaan.
Hoe zit het qua bedragen? Kun je me uitleggen hoe ik me vergis?

... maar ik ben vast subjectief en sta open voor een andere oplossing van mijn geschil mits schappelijk (en inmiddels genereus)?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Jacques335,

Ik kan geen ander antwoord geven dan ik al gedaan heb op de vragen die je stelt. Wij komen er op deze manier niet uit en daarom heb ik een klacht voor je ingediend bij onze klachtenafdeling. Zij zullen contact met je opnemen en een reactie op je klacht geven. Ik kan verder helaas niets meer voor je betekenen. Het kan wel een paar weken duren, daar zij het op dit moment erg druk hebben. Hopelijk kom je er met mijn collega's verder uit. Als je vragen hebt over andere zaken, dan mag je natuurlijk altijd je vraag op het forum stellen!
Getuige het aanschrijf adres van de waardebon, waar een cijfer op gekrast is (en die in stijd lijkt met de wet) plus dat de algemene voorwaarden en het contract dat op zich liet wachten (zonder helderheid), plus ik een verzekering zonder polis blijk te hebben... en dat ik inmiddels 4 maanden en geen stap verder ben zonder uitzicht op soelaas en antwoord op enkele vragen... naast dat het een all-in abonnement is, terwijl ik me niet aan heb gemeld bij consumentenclaim..... (naast dat mijn waardebon inmiddels ongeldig lijkt verklaart)

... lijkt mij dit een bijzonder verstandige keuze voor dit geschil inmiddels.
Dank je wel.

Graag geniet ik op de korte termijn nog even de kans mijn onbeantwoordde vragen samen te vatten, al is het maar voor de community.

Ik zal me beraden; kennelijk is 4 a 5 maanden plus het wachten op een reactie van mijn escalatie een reële termijn. Want wat is een paar weken?
Dat ze het druk hebben, heb ik er persoonlijk alle begrip voor, maar is feitelijk niet mijn probleem.
Want ik lees een zwaktebod, terwijl ik meen niet zo irreëel te zijn geweest.
Na enkele maanden heb ik mijn opinie toch wat bij moeten stellen en dat is jammer (en onnodig).

Ik heb geen andere (nieuwe) vragen.
Ik zou het graag ontopic houden en terugvallen op de vragen die ik al heb gesteld en die nog open staan.
Dat zijn er nogal wat.
Maar ik ben even het overzicht kwijt.
En d'r wat klaar mee (excuses, zal vast voor jou ook zo zijn).
Na stille contemplatie, geloof ik dat....
- Mijn contract zoek is (en de onderdelen die bij mijn contractuele overeenkomst horen, inclusief de algemene voorwaarden).
- Mijn verzekering geen polis heeft
- De waardebon, die staat voor het uitkering van mijn verzekering (waardebon is alleen te verzilveren bij KPN voor een los product) inmiddels ongeldig verklaard is
De waardebon is niet naar mijn adres verstuurd, werdt ongeacht cijfer gekras en ontbreken van gegevens, toch rechtsgeldig bevonden door KPN... ookal blijft feitelijke en financiele onderbouwing van de waardebon nog steeds uit (ookal is deze vanaf het begin betwist).
- het factureren van het eigen risico (onderdeel van de AV en wellicht geboekt onder de noemer "vervangend toestel" welk ik niet heb genoten) juist is.
- Wat twijfel of ik wel/niet tijdig een geschil heb aangekaart (callcenter logging blijkt niet sluitend).
- Het feit is, dat ik tot op heden nog steeds voor een toestel betaal dat ik niet meer heb.
- Het gebrek aan alternatieven om niet te veel door te betalen voor mijn huidig abonnement, los van me 1 of 2 jaar opnieuw binden aan een SimOnly,
- Er geen reeele termijn gesteld wordt, want ik ben hard op weg naar een half jaar met mijn geschil, KPN.

De volgende zaken zijn mij toegezegd:
- Mijn verzekering zou met terugwerkende kracht, per uitkeren, beeindigd worden a 99,= in mindering op komende facturen. Ik zou nog bevestiging krijgen via de mail.
- Ik zou nog gecontact worden (kan lang duren)

De volgende mogelijkheden ontbreken nog:
- Een directe jurist/natuurlijk persoon om aan te schrijven (hier heb ik om verzocht).
- Verdere callback; heeft KPN dan toch al mijn gegevens? Heeft Cindy mij niet al gebeld?
- het SMART managen van mijn verwachtingen; wat is een paar weken?
Hallo KPN,

Het is een tijdje geleden dat mijn klacht is uitgezet.
Mag ik weten wanneer ik een oplossing mag genieten?

Mailen naar eelco.blok@kpn.nl (of een poging een paar alternatieven aan te schrijven) lijkt me niet elegent of wenselijk. Voor u, noch mij, maar ik hoor weinig nette, reeele alternatieven.
Na een half jaartje een betalingen verstrekken voor een overeenkomst die niet bestaat en de service die ik geniet, heb ik er inmiddels wat moeite mee.

Wanneer hoor ik eens wat en wanneer wordt ik gebeld?
Publiekelijk kan ik nog even door gaan, maar dat lijkt me voor niemand... prettig.
Reputatie 7
Badge +28
Dag jacques, de doorlooptijd van de klachtenafdeling is 4-6 weken. Ik verwacht dat jouw klacht elk moment in behandeling wordt genomen.
Dank je Joran, ik ben vanmiddag gebeld.

Het " schikkingsvoorstel" voor een half jaar aan abonnemensgelden en een mogelijk ingenomen Note4 (iets met garantie enzo naast het beledigende aanbod) staat helaas niet in verhouding tot:
  1. De inmiddels half jaar lopende, en doorbetaalde all-in prijs met woekerrente die ik al een half jaar doorbetaal zonder passende alternatief (ik rot niet op en ga nog even niet opnieuw in binding, dank u).
  2. De 2 jaar betaalde toestel verzekering (die zou uitkeren, maar ook dat is inmiddels teniet gedaan door je collegae).
  3. Het feit dat KPN mijn contract niet kan produceren.
  4. Het feit dat ik een verzekering zonder polis heb.
Ik heb dus ook niet kunnen schikken en ben geen stap verder.
Mevrouw zou mij door escaleren met een doorlooptijd van 2 weken.

Kennelijk heeft uw directie, inclusief Dhr Blok, geen idee wat er op het forum gebeurt en hoe KPN mij als klant van dienst is. Dit handelen is in schending met de KPN code of conduct; simplicity, personal appraoch en trust.

Ik wordt kennelijk geschaard onder de consumentenclaim klachten, terwijl ik daar geen deel aan neem en hoop u en mijzelf 250 a 500 euro inleg te besparen door geen SGC klacht te beleggen tot op heden.
Ja, mijn leed is deels in waarde uit te drukken is en had simpel op kunnen worden. Zes mnd geleden.

Inmiddels is er niet alleen meer sprake van crediet verstrekking en woekerrentes, maar uitbuiting, vertragingstactieken, zand in de ogen strooien en waarschijnlijk afschuiven.
Dat vindt ik jammer; de diensten op zich ben/was ik tevreden mee.
Het is de dienstverlening, als het er op aan komt, waar het aan schort.

Als altijd netjes betalende langlopende trouwe klant, wens ik niet meer gecontact te worden door iemand zonder beslissingsbevoegdheid.

Helaas voegt het contact tot op heden, mijnsinziens, helemaal niks toe.
Toch bedank voor je reactie Joran.
Cindy en Marcia hebben mijn probleem tot op heden nog niet op kunnen lossen.
Evenals de telefonische klantenservice en de winkel.

Ik streeft er naar mij netjes te houden en ga uit van uw allerbeste inzet, ook na een half jaar tegen de mindere ervaringen in tot op heden.
@KPN; verras mij. 😃
Het is inmiddels 6 maanden en 10 dagen sinds ik beroofd ben.
En nog steeds is er geen reeele oplossing geboden.
En ik ben al even iets langer dan die periode buiten contact.

Wie gaat mij reeel compenseren voor een toestel dat met woeker rente in een all-in prijs is verstrekt en waarvan het contract zoek is?
Wie gaat mij compenseren voor een verzekering waarvan de polis niet geproduceerd kan worden en die (dus ook zoek is)?
Rammelt dit verdorie niet aan alle kanten KPN?
Meneer Blok? Enig commentaar op het adequate handelen van uw medewerkers en is dit hoe u omgaat met uw klanten?
Reputatie 7
Badge +28
Dag Jacques, jammer om te lezen dat je er niet uit bent gekomen met de klachtenafdeling. Ik heb geen mogelijkheid iets aan deze uitspraak te veranderen. Als je je niet kunt vinden in deze oplossing adviseer ik je een klacht in te dienen via de Geschillencommissie.
Dankje voor de doorverwijzing Joran, maar ik wacht nog even het aanbod van de 2 weken termijn af; KPN als klantgericht bedrijf en ik als niet geheel onnozele afnemer zouden er toch wel uit moeten komen?
De besparing die ik KPN aanbied mag opgenomen worden in een schikking met KPN; doet u mij maar een reeel aanbod. Daar teken ik misschien een non disclosure agreement voor en zoek ik geen collectief of jurist voor.

Het is me duidelijk dat het dit forum ontbreekt aan de middelen of de wil de kwestie met me op te lossen. Daar ben ik volgaarne publiekelijk transparant over tot de kwestie is opgelost.
In de tussentijd zitten we met elkaar opgescheept. Dat hep KPN aan zichzelf te danken.
De gemiddelde KPN klant had misschien gedreigd of was persoonlijk langs gekomen maar jij kan d'r ook niks aan doen.

Zonder een zakelijke overeenkomst (contract) of een polis (verzekering) gaat KPN zowiezo nat. Daarvoor hoef ik me ook niet aan te sluiten bij consumentenclaim of naar de SGC te gaan.
Dank je voor het meedenken.
Ik vind het inmiddels toch wel erg spannend worden. KPN heeft nog twee dagen om mij te bereiken conform de gestelde doorlooptijd. Mijn enkel gaat redelijk; los van sporten.
Dank voor het medeleven aan degene die mij niet een oplossing hoeven te bieden (werk en prive... enzo). Want ik heb wat PB's en berichten gehad. Waarvoor dank.

In de tussentijd heb ik even snel wat berekeningen gedaan, correct me if I'm wrong...
Ik betaal:
€ 69,14 per maand voor een HS die niet conform WFT is en een verzekering zonder polis (beide in strijd met de wet) met 5 GB data*
€ 30,= is de prijs voor een SimOnly met 5GB pm (mijn contract gaat over de helft aan data, maar ach).
€ 39,14 is het prijsverschil berekend is per maand**

Contract datums (KPN kan mijn contract niet produceren)
25/4/2014 is de ingangsdatum.
25/10/2016 is vandaag.
Aantal getelde dagen is 900 (must be a magic number) aka 30 maanden exact.

... Wat zou betekenen dat ik nog € 1.174,20 van KPN zou krijgen tot op de dag van vandaag
Kosten die ik KPN bespaar: € 650,= en een SGC uitspraak, dat de Hoge Raad volgt.
Ik snap, dat het forum hierin niks kan betekenen, maar post hier mijn eis in een poging mijn geschil te beeindigen.
Ik wil van het gezeur af en ben slachtoffer van KPN nog van het geweldsdelict dat mij aangedaan is.

* Ik heb een verdubbelaar, dus zou 2 Gb max hebben.**
** maar ik ben (gewoonlijks) vrij aardig en nog steeds uit op een oplossing.
Geachte KPN,

Omdat ik inmiddels wederom 1 maand verder ben (Joran heeft 4-6 weken aangegeven, telefonisch 4 weken)... heb ik mijn eisen bijgesteld met een iets reeelere berekening.

Een SimOnly abonnement, wat gelijkwaardig is: € 20,00. Verschil tenaanzien van mijn abonnement maakt een prijsverschil van € 49,14. Keer de looptijd van mijn abonnemnent inclusief een rente van 2% tentijde van het afsluiten van mijn abonnement... Inclusief vervangend toestel a € 55,= en halvering van de juridische kosten (ik reken ongeveer de helft incl mijn inleg)...
Maakt mijn potentiele claim inmiddels +/- € 2.000,= waard bij schikking.

Omdat mijn geschil kenbaar heb gemaakt bij het 1e telefoon gesprek en mijn geschil inmiddels een half jaar loopt, stel ik KPN hierbij in gebreken.

@Joran: Zou je mijn topic onopgelost willen laten staan? Er is nog steeds geen oplossing, vanuit het forum of een ander KPN kanaal.
Dankjewel Joran; dit topic -is- niet opgelost. Dus het opgelost markeren vond ik erg ongepast...

Helaas ben ik nog niet gebeld door KPN met een reeel aanbod.
Ik neem aan dat de KPN medewerkers alhier verder niets voor mij kunnen doen?

:8 Ik heb wel pagina 9 van meest bezichtigde klachten gehaald in deze categorie.
Welke KPNner wordt mijn nummer 1 voor ik t wordt?
3 tot 6 weken is inmiddels 3 maanden geworden.
Helaas heb ik nog geen reactie mogen vernemen van de klantenservice.
Doet er iemand (kennelijk niet hier) nog iets met mijn klacht?
Na een kort telefonisch onderhoud is mij te kennen gegeven dat KPN niks meer voor mij wil doen.
Het aangeboden (refurbished) toestel, heel toevallig precies dezelfde als ik voor mijzelf verzorgd heb, is mijns inzien geen passende oplossing geweest.
Daar heb ik dan ook voor bedankt.

9 maanden na dato ben ik dus niet verder en nog aan het betalen voor een toestel dat ik niet mee heb.
T is toch spijtig.

Reageer