Beantwoord

Betrouwbare smartphone reparateur gezocht in Haarlem

  • 16 October 2019
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Hoi Allemaal,

 

Ik ben in de omgeving Haarlem opzoek naar een betrouwbaar reparatie bedrijf welke mijn iPhone Xs Max kan repareren. Ik heb in Google het reparatie bedrijf Smartphone reparatie Haarlem gevonden. Weet één van jullie of dit een betrouwbaar adres is? Het liefst zoek ik een reparatie bedrijf welke minimaal 6 maanden garantie geeft en niet al te duur is.

 

Admin: link verwijderd, zie huisregels

icon

Beste antwoord door PeterG 16 October 2019, 13:39

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo,

 

Op internet ben ik het bedrijf Smartphone reparatie Haarlem tegengekomen. Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

 

Admin: link verwijderd, zie huisregels

topic samengevoegd 

Mediamarkt lijkt me toch wel betrouwbaar. Die zitten in WC Cruquius.

En er is een Apple Store (zeer betrouwbaar lijkt me) in de Grote Houtstraat.

Beste Peter,

 

Bedankt voor je bericht. Mediamarkt gebruikt niet altijd originele onderdelen heb ik begrepen en de Apple Store is vrij prijzig.

Beste Peter,

 en de Apple Store is vrij prijzig

Euhm, dat geldt ook voor je gekochte iPhone heur….

Dus je koopt een Rolls Royce (onder de smartphones) en gaat vervolgens naar een plaatselijk “alle merken” garagetje voor reparaties?

@PeterG Ik zoek een betrouwbare partij welke met originele onderdelen werkt en niet al te duur is.

Reputatie 7

Hallo @R.J.E Johansen en @reinaldaj1991, welkom op het KPN forum. Ik zie dat jullie dezelfde vraag hier op het forum hebben gedeponeerd, dat kan geen toeval zijn. Toch?  

Hier op het KPN forum komen reviews vrijwel niet voor. Ik ben benieuwd of er iemand van de community ervaring heeft met deze partij. 

Misschien heb je hier wat aan. De iPhone X(s Max) is vorig jaar september geïntroduceerd, je hebt 24 maanden fabrieksgarantie op je toestel. Een betrouwbare partij is het verkooppunt waar je de iPhone hebt gekocht. In een winkel van je verkooppartij kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Ik weet niet precies wat er defect is aan je toestel. Maar mocht het buiten de fabrieksgarantie vallen, dan kan ook het verkooppunt hierin bemiddelen tegen een vergoeding. Of Apple Support. Die kennen het toestel het beste. Met deze twee opties heb je zeker een betrouwbare partij!  

Reageer