Beantwoord

Blauwe kabel laten repareren/verlengen

  • 23 April 2020
  • 12 reacties
  • 1298 keer bekeken

Hallo!

wij hebben 2 jaar geleden een oud huis gekocht en helemaal verbouwd , nu zijn ze zover dat we tv en internet kunnen gaan aanvragen maar we zitten met een probleem.

de blauwe kabel komt zomaar net boven de grond binnen in de meterkast , en nu is hij buiten met het graven ook nog eens doorgebroken ,  is het mogelijk dat hier een langer stuk aan gemaakt wordt en waar moeten wij dit regelen , want telefonisch komen we niet heel veel verder..

 

 

 

icon

Beste antwoord door Esjeuh 10 May 2020, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dan zult u bij "KPN Netwerk NL" moeten zijn. Google dat even.

De eerste vraag is of er een beetje fatsoenlijke snelheid is te behalen via die kabel, kijk even hier ;

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

(wellicht ten overvloede)

 

De snelheid kan d’r mee door.

De kabel repareren is niet moeilijk maar als een iemand voor moet komen dan, ik dacht gelezen te hebben 300 euro ?

Reputatie 7
Badge +24

Hi E, welkom op het forum. 

Zo te zien heb je al bij ons een aansluiting aangevraagd. In dat geval hoef je niet bij KPN Netwerk NL aan te kloppen. Ik zie ook dat er al een melding is aangemaakt via ons, herken je dit? Zover ik het kan zien zijn de juiste stappen in ieder geval gezet.

Ik hoor graag van je. 

 

Hi E, welkom op het forum. 

Zo te zien heb je al bij ons een aansluiting aangevraagd. In dat geval hoef je niet bij KPN Netwerk NL aan te kloppen. Ik zie ook dat er al een melding is aangemaakt via ons, herken je dit? Zover ik het kan zien zijn de juiste stappen in ieder geval gezet.

Ik hoor graag van je. 

 

Ja we hebben van de week een abonnement afgesloten voor tv en internet, maar dat kunnen we dus niet aansluiten omdat de kabel kapot is.

aan de telefoon werd gezegd dat jullie monteur niets voor Ons kon doen omdat we nieuwe klant zijn en we dus nog geen gebruik hebben gemaakt van internet op dat adres.


we zouden ook terug gebeld worden maar dat is nog niet gebeurd.   
 

dus we weten nu niet goed wat we moeten doen. 
 

groetjes Esra 

Reputatie 7
Badge +24

Voor nu is het nog even afwachten tot wij alles administratief gereed hebben. Op het moment dat je je installatiepakket ontvangt kun je een monteur inplannen via ons die in eerste instantie zelf zal proberen om het op te lossen. Ik vermoed dat hij in dit geval een ander team in zal moeten schakelen, maar dat laat ik aan hem over. 

Laat je het hier ook even weten zodra je de spullen binnen hebt? 

Voor nu is het nog even afwachten tot wij alles administratief gereed hebben. Op het moment dat je je installatiepakket ontvangt kun je een monteur inplannen via ons die in eerste instantie zelf zal proberen om het op te lossen. Ik vermoed dat hij in dit geval een ander team in zal moeten schakelen, maar dat laat ik aan hem over. 

Laat je het hier ook even weten zodra je de spullen binnen hebt? 

We hebben de spullen binnen.

aanstaande woensdag komt er iemand langst om de situatie te bekijken.

 

Reputatie 7
Badge +24

Tot nu toe verloopt alles volgens plan in ieder geval. :) 

Reputatie 7
Badge +24

@Esjeuh Verloopt alles nog goed? 

@Esjeuh Verloopt alles nog goed? 

Ja het is geregeld, 

woensdag is er iemand komen kijken en die heeft geregeld dat de kabel gemaakt zou worden en dat bedrijf is vrijdag geweest..

bedankt,

groetjes Esra 

Reputatie 7
Badge +24

Top, fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard. :relaxed: