Beantwoord

Claim indienen

Beste meneer/mevrouw,

Graag zou ik geholpen worden met het indienen van een schade claim. Ik heb gedaan wat ik mijn macht ligt. Ik heb de online procedure gevolgd maar ik krijg telkens de melding dat er een fout zich voordoet en dat ik contact met jullie moet opnemen om mijn claim te kunnen voortzetten. Probleem is dat ik een email heb gestuurd alleen wordt die niet snel beantwoord en word ik telkens niet toegelaten in de chat. Verder is mijn telefoon is zo ernstig beschadigd dat ik hem niet meer kan gebruiken, dus ik kan ook geen telefonisch contact met jullie opnemen. Ik hoop dat jullie mij op deze manier wel kunnen helpen.

Mijn vraag is dus, hoe kan ik een claim indienen? Ik ben namelijk helemaal niet bereikbaar en wil dit zo snel mogelijk opgelost hebben.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

J.E. van Rhijn
icon

Beste antwoord door Marcia_ 27 november 2018, 13:01

Beste @J.E. welkom! Op het moment dat je een schadeclaim in wilt dienen, dan kan dat via de webportal of via het telefoonnummer 0800-6565010. Dan kom je terecht bij de claimsdesk die de verzekeringen afhandelt. Dit is niet de reguliere klantenservice, waarmee je nu contact hebt. Is het mogelijk om een toestel van een vriend/familielid o.i.d. te lenen om even te bellen? Dan kunnen we het verder voor je in orde maken. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste @J.E. welkom! Op het moment dat je een schadeclaim in wilt dienen, dan kan dat via de webportal of via het telefoonnummer 0800-6565010. Dan kom je terecht bij de claimsdesk die de verzekeringen afhandelt. Dit is niet de reguliere klantenservice, waarmee je nu contact hebt. Is het mogelijk om een toestel van een vriend/familielid o.i.d. te lenen om even te bellen? Dan kunnen we het verder voor je in orde maken. Excuses voor het ongemak!

Reageer