Beantwoord

Claim schade

Goedemorgen.

Bijna 3 week geleden een claim ingediend daar mijn telefoon gevallen is en ik hiervoor verzekerd ben. De medewerker vertelde mij. U kan naar claimdesk bellen en de claim indienen dan heeft u morgen al een nieuwe telefoon. Echter na het bellen met claimdesk werd mij verteld dat de claim op dit moment niet behandeld kon worden. Ik zou worden teruggebeld. Na een week nog niet teruggebeld en maar weer gebeld. Het bleek dat er geen toestel voorradig was en ze hier wel mee bezig waren. Prima dan wacht ik nog even. Na 2 week nog niets gehoord en weer gebeld. Nu werd mij verteld dat ik boven aan de lijst stond en het echt niet lang meer kon duren. Maar inmiddels zijn we alweer 5 dagen verder en wacht ik al bijna 3 week op een ander telefoon.
Mijn vraag is dan ook hoe lang gaat dit nog duren.
Ben al jaren een trouwe klant maar vind dit echt niet kunnen. Voel me een beetje aan het lijntje gehouden zo.
icon

Beste antwoord door Erwin_ 20 februari 2018, 14:01

Erg jammer! Wel begrijpelijk. Als dit achter de rug is ( en ik mag toch hopen dat dát snel is ) zou je dan weer contact met me willen zoeken? Ik wil dan de zaken met je op een rijtje zetten. Ik zou het zeer jammer vinden om jou als klant kwijt te raken. vanwege privacy krijg ik geen inzage in jouw dossier bij de claimdesk - in dat opzicht zijn het helaas gescheiden werelden - ze hebben wel een klachtenafdeling. Daar zou ik ook zeker proberen mijn recht proberen te halen.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15
....

Ik ga morgen via een collega proberen contact te krijgen met iemand die daar iets meer in de melk te brokkelen heeft, ottemagj.
Dit sleept nu maar voort. Je weet dat ik procesmatig niks voo je kan doen maar wie weet wil er iemand luisteren. Geen garanties dus maar uiteraard hoop ik op een doorbraak.
pffffff vandaag maar weer eens er achter aan gebeld. Benieuwd hoe het er voor staat.
Nou mijn ogen vielen er letterlijk bijna uit. Vorige week melde mij iemand nog het toestel is niet voorradig en nu gaan ze mij vertellen dat het claimformulier niet juist is ingevuld. Ik heb mijn man gemachtigd en het ingevuld volgens hun op mijn naam. Nou nee ik heb voor de duidelijkheid beide gegevens ingevuld (gaat alleen om een naam en handtekening)
Of ik hem nog een x op zijn naam in wil vullen. Tjonge dat staat hij dus al.
Ben nu dus al weer 4 week bezig en nog geen zicht op een ander toestel. En dan is het te hopen dat het niet weer een ondeugdelijk toestel is.

Ruim 20 KPN gebruiker maar dit nog nooit meegemaakt. Hoe ga je met je klanten om.
Vanaf februari dus al geen goed toestel maar de maandelijkse kosten blijven wel gewoon staan. Plus nog alle telefoontjes die ik inmiddels naar claimdesk hebt gedaan.

Ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee.😤
Heb nu inmiddels eindelijk een link gekregen die werkt. Moet het formulier nu uitprinten en invullen en terug mailen. Hoop dat het daarna snel gaat.
Reputatie 7
Badge +15
Oh jee. :-(

Bizar, hoe dit gaat! Het ontbreekt mij aan kennis over dit proces. De claimdesk is nu eenmaal een zelfstandige helpdesk maar je mag wel verwachten dat hun processen het doen. Wist de medewerker die je sprak meer over die link die het niet deed? Welke browser probeerde je trouwens? Ik wil je dolgraag verder helpen in dit doolhof maar helaas ontbreekt het mij aan de middelen.
De claimdesk heeft een app. Heb je die ook gebruikt?
Zou je anders die link hier kunnen plaatsen? ( mits deze niet persoonsgebonden is, uiteraard ) . Dan wil ik kijken of ik hier misschien iets zinnigs over kan roepen 🙂
Nou probeer al meer dan een week een claim in te dienen. zucht. Eerst via de site geprobeerd. Dit lukte niet. paar dagen geprobeerd, helaas. Vrijdag dan maar naar de kpn winkel. weer het nummer van claimdesk gekregen en meteen gebeld. Die vertelde dat het niet lukte omdat ik eerst nog wat extra papieren moest aanleveren. Prima. Ik zou een link toegemaild krijgen. En idd. die kreeg ik. Hele paasweekend de link proberen te volgen. maar krijg steeds site buiten werking. Deze week al tig x er achter aan gebeld en krijg steeds weer de link gestuurd maar die doet het niet. Dinsdag al met een medewerker afgesproken dat ik de gewenste papieren kon mailen en ik dan het schadeformulier ook gemaild zou krijgen. Ik heb de papieren gemaild maar kreeg geen mail met het formulier er in. nee ik krijg steeds de link ( die het niet doet) gestuurd.
Ben nu dus al weet 1,5 week verder en nog is de claim er nog niet door. Laat staan dat ik daarna nog eens zoveel week moet wachten op een vervangende.
Wat ik nu ga doen. Ik koop wel een ander telefoon zodat ik weer normaal bereikbaar ben. Want dat het zo moet....... tjonge jonge jonge.
Reputatie 7
Badge +15
Het noodlot moet jou wel hebben, ottemagj. :-(

Ik vermoed dat je hier wel op terug kunt komen bij de claimdesk. Dat lijkt me wel zo netjes. Het hoeft dan ook niet zo lang te duren, lijkt me.
Op zich netjes afgehandeld. Kreeg een ander toestel (wel een gereviseerde)
Helaas. al na een week problemen met het toestel. Viel zomaar uit. Of het glas (scherm) zat losjes en moest ik dan terugduwen en opnieuw opstarten. gisteren gaf de telefoon er de brui aan. En doet niks meer.
Reputatie 4
Badge +3
Ik lees nu dit topic en ben benieuwd of dit nu netjes is afgehandeld?
Heb een paar dagen geleden u een privé bericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +15
Erg jammer! Wel begrijpelijk. Als dit achter de rug is ( en ik mag toch hopen dat dát snel is ) zou je dan weer contact met me willen zoeken? Ik wil dan de zaken met je op een rijtje zetten. Ik zou het zeer jammer vinden om jou als klant kwijt te raken. vanwege privacy krijg ik geen inzage in jouw dossier bij de claimdesk - in dat opzicht zijn het helaas gescheiden werelden - ze hebben wel een klachtenafdeling. Daar zou ik ook zeker proberen mijn recht proberen te halen.
Inmiddels zelf ook maar weer naar claimdesk gebeld. Telefoon niet voorradig en ook geen soort gelijke. Wordt een spoedmelding gemaakt en zou ik tussen 3-5 dagen teruggebeld worden. Eerst zien dan geloven.
1 ding is zeker. Ik ben er klaar mee en ga mijn kpn abonnement na (zo uit mijn hoofd) 28 jaar niet verlengen.
Reputatie 7
Badge +15
Erg merkwaardige gang van zaken, ottemagj. Ik herken hier niet de 'normale' werkwijze van de claimdesk in. Ik betreur de hele gang van zaken.
Je hebt trouwens volkomen gelijk: Wij hebben dit bedrijf ingehuurd en dus ligt daar onze verantwoordelijkheid. Ik heb zojuist een collega gemaild. Ik wil kijken of ik een tussenpersoon kan bereiken die hier meer over kan vertellen.
Ik houd je op de hoogte.
Vandaag weer contact proberen te krijgen met claimdesk. Krijg een bandje met vandaag gesloten. We zijn open op werkdagen tussen zoveel en zoveel. Nou ik denk dat ze het op deze werkdag dus erg rustig hebben. Wacht nu dus al 24 dagen op een telefoontje over mijn ingediende claim. Het wachten is op een winkel van KPN die een vervangend telefoon voor me heeft. Waar moet die in vredesnaam wegkomen zeg. Uit Timboektoe is het volgens mij nog sneller.
Hoe houden we een klant van meer dan 20 jaar aan het lijntje. Zo dus.
Ben er klaar mee.
Werd vrijdag de 9de gezegd u staat boven aan de lijst om terug gebeld te worden.
Denk dat ze daar dan weinig te doen hebben als ik dan nog meer dan een week moet wachten en niet gebeld ben.
Erg slechte service. En dan kan er wel gezegd worden dat het een aparte onderdeel van KPN is. KPN doet er zaken mee dus moetemoeten jullie het ook kunnen oplossen.
Als dit niet snel wordt opgelost zijn ze weer een trouwe klant armer.
Reputatie 7
Badge +15
Dag ottemagi. Welkom op het forum.
Dit verhaal verbaast mij enorm en ik kan me voorstellen dat je hier érg teleurgesteld over bent. Ik neem aan dat jij een toestelverzekering bij ons afneemt?
Helaas is de claimdesk een aparte tak binnen KPN en heb ik geen inzage in hun administratie. Het beste advies wat ik je kan geven is om toch weer contact met ze te zoeken.

Reageer