Beantwoord

Contact vanuit Spanje

  • 17 October 2021
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Afgelopen nacht is mijn telefoon gestolen in Bilbao. Met hulp van een ander apparaat heb ik ingelogd op mijnKPN om de SIM-kaart te blokkeren. Nu zou ik graag een nieuwe SIM-kaart willen aanvragen zodat ik weer bereikbaar ben. Er wordt verwezen naar het nummer +31612001200 om contact op te nemen met jullie. Ik zou graag contact opnemen, maar het lukt niet omdat niemand die ik hier in Spanje aanspreek de mogelijkheid heeft om naar het buitenland te bellen. Heb het bij verschillende mensen geprobeerd en ook op het politiebureau, maar allemaal zonder succes. 

Ik kan hier wel gebeld worden door een nummer uit Nederland. Is er misschien een mogelijkheid dat jullie mij bellen? Zo ja, dan kan ik jullie een nummer geven van een Spaanse vriend van me waarop ik nu te bereiken ben.

Alvast hartelijk dank voor de reactie. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 October 2021, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @RichardvanderWilt! Wat ontzettend balen dat je telefoon gestolen is :frowning2:! 

Je kunt ook met ons chatten! Mijn collega's staan voor je klaar op de volgende dagen en tijdstippen:
Van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.

Als jij je klantgegevens bij de hand hebt, klantnummer, 06 nummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is, dan kan je aanvraag voor een vervangende simkaart het snelst afgehandeld worden.
Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Let op: de simkaart wordt uitsluitend verstuurd naar het adres wat bij ons bekend is!

Â