Beantwoord

De restauratie van de ontvangst van de aankoop van de iPhone 6 te activeren icloud

Hallo! Hebben Uw hulp nodig om te herstellen van de aankoop van de iPhone 6. Gekocht van B. K. blz. Dr. V. 06/03/15, IMEI ************. serienummer **********, help ik ben zelfs bereid om te betalen voor deze service voor de restauratie controleren. Dank u

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erik_ 20 oktober 2017, 15:25

Hi Oleg, welkom op het forum! Als ik het goed begrijp is deze iPhone oorspronkelijk bij ons gekocht. En heeft deze persoon de iPhone daarna aan jou doorverkocht. Dan is het helaas niet mogelijk om je te voorzien van een aankoopbewijs. Deze mogen wij alleen verstrekken aan de persoon die het toestel destijds bij ons gekocht heeft.

I suspect your English is better than your Dutch, so I'll repeat myself in English 🙂

Hi Oleg, welcome to our Forum! Do I understand correctly that you bought this iPhone from someone. And that someone originally bought the phone from us? If that is the case, I'm not able to give you a copy of the receipt. We can only supply copies to the person who bought the phone from us.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Hallo @Oleg,

Welkom op het forum!

⚠ Zou je ZSM alle privacy gevoelige informatie - IMEI en Serie# - willen verwijderen uit jouw bericht! Deze kun je later delen met een lid van het Forum Team - KPN medewerker via een persoonlijk bericht!
Een telefoon gekocht in de online shop, de courier ik een Apple ID, heb ik besloten om te herstellen van de telefoon, kan niet activeren, de technische ondersteuning van Apple vereist een ontvangstbewijs, dat doe ik niet. Gelieve te helpen!
Reputatie 7
Badge +12
KPN kan (gelukkig) geen iCloud lock verwijderen. Dit kan alleen Apple doen op vertoon van het aankoopbewijs. Dit om diefstal te gaan.

Offtopic: dit lijkt me geen bericht dat geschreven is door een Nederlander, maar door Google Translate is gehaald en hier gedumpt is. Er bekruipt me daarom het gevoel dat het alleen maar goed is dat het iCloud lock erop blijft staan, maar dat terzijde.
BerendDeMeyer_ schreef:

Hallo @Oleg,

Welkom op het forum!

⚠ Zou je ZSM alle privacy gevoelige informatie - IMEI en Serie# - willen verwijderen uit jouw bericht! Deze kun je later delen met een lid van het Forum Team - KPN medewerker via een persoonlijk bericht!

dank u!
hrh schreef:

KPN kan (gelukkig) geen iCloud lock verwijderen. Dit kan alleen Apple doen op vertoon van het aankoopbewijs. Dit om diefstal te gaan.

Offtopic: dit lijkt me geen bericht dat geschreven is door een Nederlander, maar door Google Translate is gehaald en hier gedumpt is. Er bekruipt me daarom het gevoel dat het alleen maar goed is dat het iCloud lock erop blijft staan, maar dat terzijde.

Bedankt voor het antwoord! Ja, ik kom uit Rusland, maar dat betekent niet dat het is diefstal. Ik heb eerlijk betaald mijn geld voor de telefoon. Slechts check me out. Het is mijn schuld. Ik vraag voor hulp bij het herstellen van de te controleren
Reputatie 7
Badge +12
Een iCloud lock kan helaas maar door twee partijen verwijderd worden: Apple en de persoon die de lock heeft ingesteld. Heb je het toestel tweedehands gekocht? Dan zou ik die bij die persoon informeren hoe de iCloud lock erop komt en wat je nu verder moet doen. Helaas worden er veel mensen opgelicht op deze manier -een gestolen iPhone met iCloud lock voor een erg lage prijs doorverkopen- dus ik hoop dat de verkoper je verder wil helpen.
hrh schreef:

Een iCloud lock kan helaas maar door twee partijen verwijderd worden: Apple en de persoon die de lock heeft ingesteld. Heb je het toestel tweedehands gekocht? Dan zou ik die bij die persoon informeren hoe de iCloud lock erop komt en wat je nu verder moet doen. Helaas worden er veel mensen opgelicht op deze manier -een gestolen iPhone met iCloud lock voor een erg lage prijs doorverkopen- dus ik hoop dat de verkoper je verder wil helpen.

Ik begon eerst naar de verkoper te zoeken, maar de telefoon aan mij werd aangepast door de gebruikelijke koerier, en ik heb het niet gevonden. Ik herinner me de e-mail, maar ik kan het wachtwoord niet herinneren, ik schreef de mail, maar er is geen antwoord. En de ondersteuning van Apple vereist een cheque. Hier is de probleem ((ik weet niet eens wat ik moet doen, ik denk dat ik zonder telefoon gebleven heb ((((
Reputatie 7
Badge +17
Als ik het zo allemaal lees @Oleg ben ik bang dat je opgelicht bent.
Sorry, maar er is geen mogelijkheid om de lock te verwijderen zonder de mogelijkheden die @hrh ook al aangeeft.
Ik neem dus ook aan dat je de optie Zoek mijn iPhone niet uit kunt schakelen, want dat heeft ook allemaal te maken met die iCloud lock.
't Is jammer voor jou, maar het is een zeer goede optie van Apple om misdaad te ontmoedigen.
Let wel, ik beschuldig jou er niet van, ik denk dat jij gewoon slachtoffer bent.
huistijger schreef:

Als ik het zo allemaal lees @Oleg ben ik bang dat je opgelicht bent.
Sorry, maar er is geen mogelijkheid om de lock te verwijderen zonder de mogelijkheden die @hrh ook al aangeeft.
Ik neem dus ook aan dat je de optie Zoek mijn iPhone niet uit kunt schakelen, want dat heeft ook allemaal te maken met die iCloud lock.
't Is jammer voor jou, maar het is een zeer goede optie van Apple om misdaad te ontmoedigen.
Let wel, ik beschuldig jou er niet van, ik denk dat jij gewoon slachtoffer bent.

Ik probeer de CPN niet te gebruiken om de telefoon te ontgrendelen. Ik vraag om hulp om de bon te herstellen voor de aankoop van een iphone 6, die werd gekocht op 06/03/15. Er zijn IMEI en SN. Vraag het bedrijf alleen om hulp, stuur me een kopie van de bon.
Reputatie 7
Badge +17
Ah, dat is een ander verhaal, dan zou een KPN-medewerker je kunnen helpen.
Deze berichten worden ook door KPN-medewerkers gelezen en reageren meestal binnen 2 dagen.
Laat je het ons weten of het allemaal gelukt is?
huistijger schreef:

Ah, dat is een ander verhaal, dan zou een KPN-medewerker je kunnen helpen.
Deze berichten worden ook door KPN-medewerkers gelezen en reageren meestal binnen 2 dagen.
Laat je het ons weten of het allemaal gelukt is?

Bedankt! Natuurlijk zal ik het informeren
Werknemers van KPN, help alstublieft op mijn vraag!
Reputatie 7
Badge +26
Hi Oleg, welkom op het forum! Als ik het goed begrijp is deze iPhone oorspronkelijk bij ons gekocht. En heeft deze persoon de iPhone daarna aan jou doorverkocht. Dan is het helaas niet mogelijk om je te voorzien van een aankoopbewijs. Deze mogen wij alleen verstrekken aan de persoon die het toestel destijds bij ons gekocht heeft.

I suspect your English is better than your Dutch, so I'll repeat myself in English 🙂

Hi Oleg, welcome to our Forum! Do I understand correctly that you bought this iPhone from someone. And that someone originally bought the phone from us? If that is the case, I'm not able to give you a copy of the receipt. We can only supply copies to the person who bought the phone from us.
Erik_ schreef:

This is very sad (((I stayed without a phone

Reageer