Beantwoord

defect mobiel en geen aankoopbewijs meer

  • 7 August 2021
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Goedemorgen, 

Sinds gisteren heeft de telefoon van mijn zoon een storing. Zijn beeldscherm geeft alleen "sneeuw" weer. 

Nu wilde ik dat aangeven via jullie site maar dan vragen jullie uiteindelijk om een aankoopbewijs. Maar deze is kwijtgeraakt tijdens de verhuizing, denk ik.

We hebben alleen nog wel de doos met daarop het imei- en serienummer. Dus mijn vraag is nu wat kunnen jullie hierin betekenen?!

Alvast bedankt Mike

Hieronder een foto met de "sneeuw".

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 August 2021, 08:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik snap niet dat KPN de facturen (nog steeds) niet aan MijnKpn koppelt.

Bij iedere webshop kan ik mijn facturen, ook van jaren terug, gewoon inzien.

Maar ja, zo hou je wel lekker je personeel en je klanten bezig.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MikevanOmmen, wat balen zeg!
Als je hem bij je abonnement in hebt genomen kun je deze terugvinden in je MijnKPN, in de Mijn Bestelling als je je ordernummer nog kunt vinden. Hij zat ook als bijlage bij je contract.
Die kan ik nog wel een keer toesturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

@MikevanOmmen ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je hem gevonden hebt.   Anders hoor ik het graag!

@MikevanOmmen ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je hem gevonden hebt.   Anders hoor ik het graag!

Hey Thomas, nog bedankt voor je reactie! We hebben hem rechtstreeks via Samsung laten maken. 

Groeten Mike