defect toestel inclusief beroerde service

• 28 december 2013
  • 4 reacties
  • 2929 keer bekeken

donderdag een kapot toestel ontvangen, incl. verkeerd formaat simkaart. volgende dag simkaart omgewisseld blijkt het aan het toestel te liggen. Weer naar KPN winkel gereden (nu al 60 km gereden), geconstateerd dat het inderdaad aan het toestel ligt, wil KPN niets doen.

Ja, nieuw toestel opsturen, want online besteld dus ook online omruilen

Waarom kan ik dit toestel niet omruilen in de winkel ??

Bovendien in de winkel beroerd geholpen, medewerker toont totaal geen bereidheid om ook maar enige moeite te doen, 1200 gebeld na 25 min(!!) ook geen serieuze moeite gedaan om ook maar iets te willen doen.

KPN, ik heb voor een paar honderd euro abbonementen, zowel zakelijk als prive, maar dit gaat veranderen en maandag 6 januari wordt alles omgezet naar de conccurent

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als ik het goed begrijp gaat het hier om een toestel binnen het zichttermijn. Dan is het inderdaad afhankelijk van waar het toestel gekocht is via waar dan ook een DOA aangemeld kan worden. Dit is vanwege de registratie van het product in het voorraadsysteem.

Blijft voor mij als klant van KPN onbegrijpelijk dat dit niet via de fysieke winkel kan. Kpn stuurt mij een defect toestel, jullie kunnen dit toch intern oplossen
Reputatie 6
Badge +2
Alle mobiele providers werken (helaas) met systemen waarbij de winkel, website en klantenservice als aparte kanalen worden gezien.

Alleen waarom direct overstappen naar de concurrent? Wellicht kunt u gecompenseerd worden voor de ongemakken door KPN.

Reputatie 7
Badge +11
Beste vezel,

Het is zeer onplezierig te horen dat u een niet goed werkend toestel heeft ontvangen via de online service.

Tevens excuus voor het feit dat u zoals u aangeeft niet op de juiste wijze in de winkel te woord bent gestaan. Heeft u nog verder contact gehad met KPN om tot een goede oplossing te komen?

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer