Beantwoord

Defecte iphone 8

  • 14 April 2020
  • 5 reacties
  • 167 keer bekeken

Volgens jullie site zijn er door het coronavirus 16 winkels van KPN open voor dringende aanvragen waaronder reparaties, verkoop en het verlenen van service. Maar als je met een defecte mobiel bij de KPN winkel in Rijswijk komt, kan het defecte apparaat niet ter reparatie worden aangeboden en wordt je door de winkel weggestuurd.

Op jullie site staat niet hoe je een kapot apparaat ter reparatie in coronatijd moet aanbieden. Mijn mobiel valt nog binnen de 2 jaar garantie. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar op 0800 0402. 

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 15 April 2020, 11:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyhai!

Op https://reparatie.kpn.com kan je het toestel aanmelden voor reparatie en kan deze worden opgestuurd. Indien het defect binnen de garantievoorwaarde vallen zal hij kosteloos worden gerepareerd zover ik weet. 

Bedankt voor je reactie, maar ik heb ondertussen de klantenservice weten te bereiken, daar kreeg ik tehoren dat de KPN XL winkel in Rijswijk de mobiel gewoon had aan moeten nemen. Dus weer terug naar de winkel.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gertine Welkom hier op het KPN Forum en dank voor je bericht. Heb je je toestel inmiddels wel ter reparatie aan kunnen bieden? Als een winkel open is kunnen ze volgens mij inderdaad gewoon je toestel aannemen. Zelf opsturen, zoals @Ik_Hussel aangaf is uiteraard ook een uitstekende optie. Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag. 

Hallo Bart, 

Bedankt voor je reactie, mijn mobiel is door de winkel aangenomen en verstuurd ter reparatie.

Reputatie 7
Badge +20

Goed om te horen, @Gertine. Ik hoop dat je 'm snel weer goed werkend terug hebt. 

Reageer