Beantwoord

e-repair

• 7 februari 2013
  • 9 reacties
  • 13262 keer bekeken

Is er een telefoonnummer van www.e-repair.nl ? Ik zie zojuist dat ze geen defect hebben geconstateerd op mijn Galaxy S3, terwijl er wel degelijk (hardware) problemen zijn met het toestel. Dat hebben zelfs de medewerkers in de KPN-winkel ondervonden. Als ik die monteur nou precies kan uitleggen wat het probleem is, i.p.v. die vage omschrijving die de KPN op de servicebon heeft gezet, dan weet ik zeker dat ook de monteur er achter komt dat er een probleem is. Nou wordt die anders vandaag weer terug gestuurd en is er niets opgelost. Ben ik straks het toestel weer 10 dagen kwijt en blijft de vraag of het ooit opgelost wordt. Ik heb geprobeerd door verbonden te worden via 0800-0105, maar dat lukt niet. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 11 februari 2013, 20:22

Heb je het toestel inmiddels weer terug? Zo ja, werkt het toestel weer naar behoren?

Le Yuan

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste fcopier,

Is het inmiddels gelukt om in contact te komen met e-repair? Via de Klantenservice zou je in contact kunnen komen met e-repair. Ik begrijp dat het op 07-02-2013 niet is gelukt. Je zou eventueel ook langs een Business Center of KPN XL winkel kunnen gaan. Daar kunnen ze vaak direct naar je toestel kijken.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Helaas is het niet gelukt om met e-repair in contact te komen. De mensen bij KNP weigeren om je door te verbinden of een nummer te geven. De winkel waar ik het toestel gebracht heb heeft de hele dag de telefoon niet opgenomen. Dus via hun helaas ook niet mogelijk. Ik kan het toestel vandaag weer komen ophalen, naar alle waarschijnlijkheid nog steeds niet goed functionerend. Dus dan maar naar een Business Center. Kost me weer een paar uur vrij van mijn werk om naar toe te gaan.

Reputatie 4
Badge +2
Heb je het toestel inmiddels weer terug? Zo ja, werkt het toestel weer naar behoren?

Le Yuan

Ik lees veel klachten over e-repair. Nou ik heb totaal geen klachten. Bij de kpn werd er gezegt u bent 2 weken de telefoon kwijt en dat klopte inderdaad. Ze waren alleen vergeten mij telefoon te controleren of de speakers het nog deden dat was jammer genoeg niet het geval dus ff weer inleveren en binnen een week me telefoon weer terug. Dus in totaal 3 weken weg. Dus vind ik best wel meevallen.
Reputatie 7
Badge +23
Hi @Sambuca, welkom op het forum! Wat fijn dat het bij jou soepeler is gelopen, ondanks dat de speaker het niet goed deed. Als er iets is, je weet ons te vinden hier op het forum 🙂.
Ik heb 2 weken geleden mijn mobiel voor reparatie op laten sturen.
En je zou dan de reparatie status etc stap voor stap volgen,.
En nu nog steeds geen verandering in status of service...
Niet te geloven, laatste status was 19 augustus en daar stond start onderhoud.
Maar totaal noppes nada verder in status verandering.
Ik zou hem na 2 weken terug krijgen of een nieuwe.
Ik betaal me gods en scheel aan abonnement kosten.
Maar waar is de service?
Want wanneer je KPN belt, word er gezegd ga naar de winkel etc.
WInkel bellen is onmogelijk en er is zoiets als mensen met straatvrees.
Er zijn mensen die niet naar de winkel kunnen zoals ik.
Die aan een ziekte lijden dat het onmogelijk is.

WAAR IS DE SERVICE?
IK WIL MIJN MOBIEL TERUG OF EEN NIEUWE.
Normaal gaan bij mij mobiele telefoons heel erg lang mee, maar deze heb ik ongeveer een jaar ofzo...
ps bij Radar is het bekend dat Teleplan E-repair oplichters zijn....
Dus aub geef mij mijn mobiel terug....
Reputatie 7
Badge +23
Goedemiddag @YolandaH, wat een verhaal zeg.

Het kan zijn dat je toestel is opgestuurd naar de leverancier zelf of dat er op onderdelen gewacht wordt om jouw toestel te repareren. In dat geval zie je geen verandering in de status, ookal zou dat natuurlijk wel fijn zijn. Dan weet je waar je aan toe bent. Je krijgt niet standaard na 2 weken een nieuw toestel. Ik snap goed dat je wilt weten waar je toestel blijft. Je kunt Teleplan zelf bereiken op telefoonnummer 0800-8200008. Het is handig om het reparatienummer van je telefoon bij de hand te houden als je belt. Dat scheelt je weer een keer naar de winkel toegaan 🙂.
Reputatie 7
Badge +23
Hi @YolandaH, is het gelukt? Ik hoop het! Als er nog wel iets is, laat je dat dan even weten?

Reageer