E-Repair

• 21 mei 2013
  • 2 reacties
  • 6041 keer bekeken

Hoi hoi,

Op Woensdag 15mei heb ik een afspraak gemaakt met Smartcare dat ze me toestel op zouden halen. Dit zou gebeuren om 9:00 donderdag 16mei

Op donderdag 16mei heb ik me Galaxy Note 2 meegegeven met de koerrier. Deze heeft me 2bonnen laten ondertekenen en me een leentoestel meegegeven een galaxy mini. Deze accepteerd me simkaart niet wat al erg raar is. Vervolgens wil ik wat rondzoeken naar het probleem is er ook nog eens een lege baterij meegeleverd. Ik moest na 1uur werken. Dus zonder telefoon.

Het KPN center in Zeist gaf me als advies mee smartcare te bellen want dan kreeg ik een android toestel mee ipv. een oude nokia, en me telefoon zou na 2weken terug zijn. Ik kreeg geen papieren mee van de koerrier. Ook wist hij nergens van af kwa dienst van smartcare. Ik heb toch me toestel meegegeven. 

Nu is het Dinsdag 21mei en ik volg via http://www.e-repair.nl/ me toestel natuurlijk elke dag. Nu staat er al vanaf 16mei dat de monteur het toestel nog niet heeft ontvangen. Dat betekend dat sinds 16mei 9:00 me toestel nog niet aangekomen is bij de monteur en het is nu al dinsdag 21mei 21:00uur. 

Mijn vraag? Ik wil graag weten waar me toestel op dit moment is. En waneer me toestel klaar is de site van E-Repair geeft aan doorlooptijd 2-3weken en/of 1-2werkdagen. 

MvG. Alex

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Alex,

Graag ontvang ik je telefoonnummer, postcode+huisnummer en je bonnummer via een privebericht om dit voor je uit te kunnen zoeken.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reputatie 4
Badge +2
Goedemorgen Alex,

Is je toestel inmiddels terecht?

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reageer