Beantwoord

E-repair - wachttijd

• 8 oktober 2013
  • 7 reacties
  • 6335 keer bekeken

Toestel is op 17 september door teleplan in ontvangst genomen. Op 08 oktober kan men mij nog niet vertellen hoe lang het duurt voordat ik deze terug krijg. Er moeten waarschijnlijk onderdelen besteld worden. Ook telefonisch contact met KPN geeft niet de gewenste informatie, teleplan ligt "plat". Teleplan zou mij terug bellen. Ook dat gebeurd niet. Hierop opnieuw contact opgenomen met KPN. Meneer het kan nog wel 14 dagen duren voordat we de onderdelen hebben. SCHANDE !!!!!!

icon

Beste antwoord door Dajo 9 oktober 2013, 17:34

Warempel, ben vandaag zowaar gebeld door e-repair. Het toestel is klaar. Blijkbaar ergens onderdelen in het magazijn gevonden;). Nu afwachten of het euvel verholpen is. Laten we daar maar vanuit gaan

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Natuurlijk is het vervelend dat het zo lang duurt, maar het is ook een stuk overmacht als ze het toestel wel kunnen repareren en daarbij afhankelijk zijn van onderdelen die niet op voorraad zijn.

Reputatie 6
Badge +2
Was het niet zo dat na 3 weken wachten een nieuw toestel wordt gegeven?

Reputatie 7
Badge +12
Er is geen sprake van een regel dat er na 3 weken een nieuw toestel zal worden gegeven.  Er zijn natuurlijk uitzonderingen waarbij je moet gaan denken als de onderdelen helemaal niet meer te verkrijgen zijn.

Dit is precies mijn verhaal alleen mijn telefoon is hier op 13 september opgehaald.

en hun zeggen eerst tot 18 oktober, hebben wij de tijd want het mag 15 werkdagen duren, toen ik zei maar dat is al lang geweest zeggen ze wij hadden hem 18 september binnen pas,

ok maar dan krijg ik morgen toch een nieuw toestel????   Nee mevrouw na de 18de want wij mogen 15 tot 30 werkdagen er over doen, zo ineens word het 30 dagen dus 6 weken. 

ik zit ook op onderdelen te wachten zeggen ze trouwens.

Reputatie 6
Badge +2
Door wie werd dit verteld dan? De normale klantenservice van KPN, Smartcare of E-repair?

In een KPN winkel hebben ze een direct telefoonnummer van E-repair. Ik heb een beetje het idee dat de telefonische klantenservice de info gewoon van www.e-repair.nl haalt.

Warempel, ben vandaag zowaar gebeld door e-repair. Het toestel is klaar. Blijkbaar ergens onderdelen in het magazijn gevonden;). Nu afwachten of het euvel verholpen is. Laten we daar maar vanuit gaan

Reputatie 3
Badge +1
Beste Dajo,

Ik zag je bericht voorbij komen. Is het euvel inmiddels verholpen?

Met vriendelijke groet,

Binne

Reageer