We hebben vrijdagmiddag 29 maart jl. een nieuwe Samsung galaxy ace gekocht voor onze zoon. 'Savonds is deze telefoon in gebruik genomen.
Zaterdagmiddag 6 april jl. stopt de telefoon ermee. Is niet meer op te starten (batterij er uit gehaald, gewacht etc.) vandaag terug naar de KPNxl en moe het toestel opgestuurd worden naar Samsung.
Is lekker ..... simonly loopt gewoon door.
Zeggen ze had u een servicecontract moeten afsluiten had u een leentoestel gekregen. Je mag toch wel verwachten dat het toestel het lange doet dan 1 week!
Heeft iemand ook deze ervaring, zo ja hoe is het opgelost.
Beste Familie,
vervelend om te lezen dat het toestel defect is.
Deze klacht heb ik nog niet eerder gehoort.
Ik wil graag kijken wat ik hierin voor jullie kan betekenen.
Ik ontvang dan ook graag het mobiele nummer, postcode/huisnummer en volledige naam (zoals bekend op het contract) in een privébericht.
Met vriendelijke groet,
Afra
vervelend om te lezen dat het toestel defect is.
Deze klacht heb ik nog niet eerder gehoort.
Ik wil graag kijken wat ik hierin voor jullie kan betekenen.
Ik ontvang dan ook graag het mobiele nummer, postcode/huisnummer en volledige naam (zoals bekend op het contract) in een privébericht.
Met vriendelijke groet,
Afra
Beste Familie,
bedankt voor je privébericht.
Fijn dat het toestel weer werkt.
Mocht er nog wat zijn dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Afra
bedankt voor je privébericht.
Fijn dat het toestel weer werkt.
Mocht er nog wat zijn dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Afra
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.