Vraag

Enkel orderbevestiging maar geen aankoopbewijs.

• 14 september 2016
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Om de reparatiekosten van mijn iPhone 6 te verminderen moet ik kunnen aantonen dat ik 24 maanden garantie heb en dat dit nog binnen die garantie valt.

Hiervoor heb ik het IMEI-nummer van mijn toestel nodig, deze heb ik wel want bij iPhones is deze makkelijk te achterhalen. Echter moet ik een aankoopbewijs vinden met daarop een IMEI-nummer, dit om deze te vergelijken met het IMEI-nummer van het te repareren toestel.

Aankoop is destijds bij Hi geweest en ik heb digitaal alleen een orderbevestiging ontvangen. Waar vind ik mijn aankoopbewijs met IMEI-nummer?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Vervelend dat het zo lastig gaat. Het kan zijn dat op een aankoopbewijs niet per-se een imei nummer is opgenomen. Dit gebeurd wel vaker. Een factuur zou in principe genoeg moeten zijn voor de garantieafhandeling. Anders kan je altijd nog de garantieafhandeling via KPN laten lopen.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Victor, allereerst vervelend dat een reparatie nodig is! Het oorspronkelijke aankoopbewijs wordt na enige tijd vernietigd en kan ik niet nasturen. Ik kan wel een vervangend aankoopbewijs per mail sturen. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Reputatie 7
Badge +28
@HiVictor: Ik heb nog geen privébericht ontvangen. Laat het weten als ik je verder kan helpen!

Reageer