Beantwoord

Factuur monteur - geen reparatie

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Internet deed niet, met klantenservice gebeld alles geprobeerd maar toch moest een monteur langs. Vandaag monteur dus langs geweest, niks stuk, hij moest niks repareren. De enige problem was: kastje van Ethernet was beetje los en dus met 1 click was opgelost. 5 seconde werk. Kon prima via telefoon maar klantenservice wist niet mij te helpen. Nou...de 50€ factuur, dat vind ik belachelijk!
Als iets stuk is - betalen, vind ik prima! Maar dit is echt overdreven KPN !
Wil graag een klacht indienen, weet iemand hoe werkt dat? Dank jullie alvast!
icon

Beste antwoord door Bart_ 16 October 2019, 16:30

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19
U vind dat belachelijk?? Blijkbaar heeft u uw klacht dusdanig omschreven dat de medewerker van de klantenservice deze oplossing niet had. Het is nogal moeilijk in te schatten op afstand wat een eventuele oplossing zou kunnen zijn. En inderdaad zal hij heel kort bij u zijn geweest maar misschien moest hij er wel een half uur voor rijden. En arbeidsloon is hoog tegenwoordig. Kortom ik vind uw klacht wat overdreven. Wellicht dat een medewerker er anders overdenkt maar ik vermoed van niet.

Joep1965, ik weet het niet in u geval, maar van een grote, internationale bedrijf als KPN ik verwacht wat meer klant-gerichte services. Arbeidskosten? prima ! ALS werkzaamheden zijn uitgevoerd. En over de reiskosten- laten we niet de weg kwijt raken met een andere soort discutie.  Hoe dan ook, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie te plaatsen. Nog een fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @CamiRR Als eerste kan me natuurlijk voorstellen dat je er van baalt dat je tegen deze kosten bent aangelopen. Ik kan er helaas niets aan veranderen. 

Als je diensten niet meer werken zal een collega uitgebreid met je zoeken naar een oorzaak. Er wordt niet zomaar een storingsmonteur ingepland, zoals je ongetwijfeld ervaren zult hebben. Er worden verschillende metingen gedaan en er wordt uiteraard ook gevraagd om de bekabeling te controleren. Deze checks zijn soms vervelend, maar wel noodzakelijk om dit soort zaken te voorkomen. Het vergt dus enige zorgvuldigheid van klant en KPN-medewerkers. Als wordt vastgesteld dat het probleem niet aan defecte apparatuur of andersoortige problematiek ligt dan kan een monteur niet anders dan de kosten voor het bezoek in rekening brengen.

 

Reageer