Beantwoord

fijn smartcare van kpn

• 14 mei 2013
  • 3 reacties
  • 6883 keer bekeken

Het is toch ongelovelijk, je krijgt een mooi nieuw toestel via smartcarelease van kpn. Een mooie Galaxy Note II waar je al even op hebt gewacht. Je begint zonder problemen maar plots is daar een probleem dat zig voordoet mbt netwerkverbinding. De telefoon geeft aan dat er geen netwerk beschikbaar is als je belt. Wanneer je gebelt word merkt de beller dat de telefoon niks doet maar de eigenaar merkt niets. Dan besluit je maar te bellen met KPN die je doorverbind met Smartcare, probleem uitgelegd en er word netjes verteld dat er een reparatieafspraak word gemaakt en dat je een leentoestel krijgt (lees gelijkwaardig). Er verschijnt een TNT koerier met het verstand 0 en het enigste wat bij hem in zijn hoofd zit is HAAST HAAST HAAST!!!! alles moet met de snelheid van het licht worden getekent. De telefoon word in een zakje gesmeten en er word een telefoon op tafel nou ja nog niet gesmeten en weg is hij. Ik denk nou oke, t zal wel. Telefoon uit de verpakking gehaald, ahum Samsung Mini. yeah right 3x zo klein en vol met beschadigingen maar als dat het enige niet gelijkwaardige is aan de note II red ik het wel even. Helemaal opgestart en alles nou ik kon internetten mailen enzo, dus ik ga apps installeren, in ieder geval de apps die ik 100% nodig zou moeten hebben. na een paar uur hmmm batterij leeg, oke aan de lader en verder. Niet dus he! de telefoon valt uit en geeft de melding: De telefoon krijgt niet genoeg stroom. OKE!! nou even met rust laten en opladen dan maar. Vervolgens duurt het bijna de hele dag om hem op te laden en s avonds besluit ik de telefoon er maar uit te halen, nog niet vol. Ook begint hij regelmatig de apps ineens af te sluiten en vast te lopen. Smartcare maar weer bellen. Meneer we kunnen morgen pas langs komen. Ok nou wachten tot morgen telefoon leeg gehaald en smartcare medewerker kan mij als enige een nieuwe leentoestel aanbieden. Goh bijna te voorspelbaar, WEER EEN SAMSUNG MINI!!!. Zelfde verhaal, maar plotseling ook geen wifiverbinding mogelijk. Gezien hier slechte 3G verbinding is en het belsignaal ook slechter is kon ik dus niks....

Dit aangezien de Samsung Mini ook geen goede antenne heeft. Wederom smartcare wederom zal er een medwerker langs komen. dag 3, Goh een reparatiebus. Geen reparatie ofzo nee wederom een nieuw toestel. Nu had ik de keuze uit meerdere telefoons maar wel een selecte groep. Nou dan maar kiezen voor een HTC Sense of sensation of hoe dat ding ook heet. ERGENIS wederom, ondertussen na 3 dagen al een bloeddruk van to the roof. Minder problemen maar nog steeds loopt hij vast en sluit hij apps zomaar af. volgens mij heb ik daarna nog een andere gehad maar denk dat het punt wel duidelijk is. Ik wilde mijn telefoon terug, dit kon niet want hij was al in behandeling genomen. Oke op de blaren zitten en uitzingen. Ondertussen nog wel een creditatie gehad van KPN op een maandtermijn (fijn maar het probleem loste er natuurlijk niet mee op) Nou de dag was daar, telefoon terug. Zo blij als een vis in het water natuurlijk maar al snel kleine mankementjes. Telefoon loopt vast en hij word erg warm. Niets anders dan even de batterij eruit. Oké 1x gebeurt gaat wel over. Vervolgens komt het zelfde probleem weer terug waarvoor hij naar reparatie was gegaan "geen netwerk aangemeld" in beeld als je wil bellen.  Weer KPN gebelt een aardige mevrouw die mij doorstuurd met Smartcare, ik zeg nog dat mijn vertrouwen in hun wel weg is maar daar kan ze verder niets mee. Oké nou kortom smartcare geeft aan alleen maar wederom een reparatieafspraak te kunnen maken en ik ga hier niet mee akkoord omdat het probleem niet was verholpen en ik niet weer (vorige keer gelukkig maar 1 week) een week/ dan wel weken met een hoge bloeddruk wil zitten. Ze kunnen niks dus ik bel KPN weer. het enige wat hun kunnen is geen nieuw toestel geven maar een creditatie en toch de telefoon op laten sturen. Ik geef aan dat ik er klaar mee ben en desnoods dan maar een prepaid kaartje moet gaan halen en KPN abonnement opzeggen: antwoord "als dat uw beslissing is, moet u dat maar doen" en ik maar denken dat ik een vaste klant was. Na nog wat worden met de beste mevrouw melde ze mij dat bij de 2e keer de telefoon opsturen "ze ECHT gaan kijken wat er aan de hand is" WAT DEDEN ZE DE EERSTE KEER DAN ? op tafel leggen en er even naar kijken elke dag tot de week om was ??????? Mijn vertrouwen in KPN is totaal weg en ik voel me in de steek gelaten terwijl ik een flink bedrag betaal voor mijn abonnement en de verzekering. Als ik uiteindelijk geen steek verder kom besluit ik inderdaad maar mijn abonnement op te zeggen, een prepaid kaartje te kopen en een simpel toestel waarmee je kan whatsappen en dan koop ik wel een tablet voor het internet wat ik veel gebruik. Ben ik goedkoper uit en heb ik niet het gevoel dat ik keihard GENAAID!! word. Tenzij jullie mij tegemoet kunnen komen met een nieuw toestel. Ik hoef geen ander toestel of wat dan ook, gewoon een nieuwe Note II zonder problemen. Deze is nog netjes en kan zo weer verkocht worden dus ook dat is het probleem niet. Hopelijk komen jullie met een gepaste oplossing waardoor ik van gedachte verander. Heb namelijk ook 3-1 van KPN

in afwachting van....

icon

Beste antwoord door srou29 23 mei 2013, 02:39

ondertussen is het geregeld via jemy. krijg nu een volwaardig en bijna gelijkaan leentoestel. het is alleen even afwachten wanneer die binnen komt. pas dan zal ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden. bedankt jemy voor de oplossing. het kan dus wel degelijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste srou29,

Een vervelende situatie, dat is duidelijk.

Ik ga voor je op zoek naar een oplossing. Graag ontvang ik je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Dit is inderdaad KPN ten top een stel grote oplichters bij elkaar.

ondertussen is het geregeld via jemy. krijg nu een volwaardig en bijna gelijkaan leentoestel. het is alleen even afwachten wanneer die binnen komt. pas dan zal ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden. bedankt jemy voor de oplossing. het kan dus wel degelijk.

Reageer