Galaxy S4 word snel heet

• 7 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 11842 keer bekeken

Ik heb sinds kort de Samsung S4 van jullie maar bij gebruik merk ik dat t toestel echt heet wordt, dit heb ik bij t spelen van games, radio luisteren maar ook bij t opladen, weet ik dat t vrij normaal is maar t word echt heel heet, en daardoor loopt t steeds vast, en alleen opnieuw opstarten en wachten tot t afgekoeld is werkt t toestel wel naar behoren, maar denk dat dit niet normaal is.

Is hier een oplossing voor?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Wat u nog zou kunnen proberen is om eerst een backup te maken van alle belangrijke gegevens en daarna een harde reset uit te voeren.

http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s4-hard-reset.html

Mocht het daarna nog steeds niet werken zou het toestel aangemeld moeten worden voor een reparatie.

Hallo.

Ik heb precies het zelfde probleem. Nu ben ik terug geweest bij de kpn winkel in den bosch. die hebben mij daargestuurd naar een andere kpn winkel (ook in den bosch) waar ze mijn telefoon direct zouden kunnen maken.Toen ik daar kwam deden ze net alsof ik gek ben. Ze zeggen dat het helemaal normaal is dat de telefoon heet word. Terwijl ik meer mensen ken die dezelfde telefoon hebben en die worden warm. Maar die van mij word heet. en ik heb hem net 2 weken.

Is dit nu normaal ofniet?

MvG

Reputatie 7
Badge +12
Lastig te zeggen of het normaal is.

Het kan zijn dat er apps gedraaid worden die intensief gebruik maken van de processor waardoor het toestel inderdaad zeer warm kan worden. Dit heeft dan ook een negatieve invloed op de batterijduur.

Mocht het eventueel gaan over een wat gebolde batterij dan zou er recht zijn op een mogelijke vervanging van de batterij.

oke dank je wel. Ben nu in het buitenland dus heb geen mobiel internet. Maar een gebolde batterij, dat wil zeggen dat dat duidelijk te zien is wanneer het toestel warm is ? want daar zal ik dan de volgende keer op letten.

1 keer had ik het probleem toen ik een beetje aan het spelen was met de camera. Toen moest ik de batterij eruit halen , af laten koelen en toen deed hij het pas weer.

De andere keer was het toen in terug in nederland kwam en mijn internet aanzette. toen kreeg ik 4 updates en 800 whatsap berichten.

Maar als ik alleen een video kijk op facebook bijvoorbeeld. word hij ook echt warm.

Reageer