Beantwoord

Galaxy S7 Edge / Roze Strepen

• 30 september 2016
  • 6 reacties
  • 1373 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik heb de galaxy s7 edge nu ongeveer 2,5/3maanden, sinds een paar dagen geleden heb ik aan de rechterkant van mijn scherm 2 roze strepen gekregen, ik heb al een fabrieksreset gedaan en alles qua display veranderd maar ik ben bang dat het toch een hardware fout is.

Wat kan ik hier tegen doen?

P.s Ik heb geen verzekering omdat die toendertijd niet afgesloten kon worden omdat mijn nummer nog in het oude kpn systeem stond.

*Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Cindy_ 30 september 2016, 20:02

Hi @Sanderfr, welkom op het forum! Dat is ook hinderlijk als je strepen in je scherm ziet! Of het onder de garantie gerepareerd wordt, dat kan ik je op voorhand niet zeggen. Je toestel wordt opgestuurd, deze wordt onderzocht en mocht het niet onder de garantie vallen, dan ontvang je een prijsopgave. Die kun je accepteren, of je betaalt € 36,00 onderzoekskosten en dan ontvang je je toestel ongerepareerd terug. Je kunt met de garantiebon naar de winkel hiervoor. Maak wel een back-up van je telefoon en haal je geheugenkaart eruit. Heb je een verzekering? Dan kun je in de winkel om een leentoestel vragen.

P.s.; er zijn tijdelijk helemaal geen verzekeringen aangeboden, ook niet aan klanten die toen al in het nieuwe systeem stonden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @Sanderfr, welkom op het forum! Dat is ook hinderlijk als je strepen in je scherm ziet! Of het onder de garantie gerepareerd wordt, dat kan ik je op voorhand niet zeggen. Je toestel wordt opgestuurd, deze wordt onderzocht en mocht het niet onder de garantie vallen, dan ontvang je een prijsopgave. Die kun je accepteren, of je betaalt € 36,00 onderzoekskosten en dan ontvang je je toestel ongerepareerd terug. Je kunt met de garantiebon naar de winkel hiervoor. Maak wel een back-up van je telefoon en haal je geheugenkaart eruit. Heb je een verzekering? Dan kun je in de winkel om een leentoestel vragen.

P.s.; er zijn tijdelijk helemaal geen verzekeringen aangeboden, ook niet aan klanten die toen al in het nieuwe systeem stonden.
Is je probleem inmiddels opgelost Sander?
Want ik heb nu spontaan hetzelfde probleem.

Het probleem lijkt vaker te voorkomen als je het zoekt op internet.

Nee het is nog niet opgelost, heb wel gehoord dat het onder de garantie valt als je naar kpn toe gaat. Daar heb je wettelijk recht op.

Nee het is nog niet opgelost, heb wel gehoord dat het onder de garantie valt als je naar kpn toe gaat. Daar heb je wettelijk recht op.

Gelukkig, maar was er al vanuit gegaan,, is gewoon een fout aan het toestel waar jij en ik niets aan kunnen doen.
Binnenkort maar langs de KPN winkel (Was ook het advies van de helpdesk)
Reputatie 7
Badge +22
Ha Jordy, wat fijn dat Sanderfr zo snel gereageerd heeft op jouw vraag 🙂 Het lijkt mij ook slim een KPN Winkel binnen te stappen.

Laat je me weten hoe dit afloopt?
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Jordy. Ben je inmiddels naar de KPN Winkel geweest?

Als je nog vragen hebt, laat het me dan weten 🙂

Reageer