garantie

  • 3 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 9287 keer bekeken

ik heb enige tijd geleden hier een vraag geplaatst over garantie zonder aankoopbewijs. Helaas ben ik daar niet verder mee gekomen. Nu heb ik vandaag de overeenkomst mobiele aansluiting terug gevonden, met daarop ook vermeldt het toestel en Imeinummer die ik bij dat contract gekregen heb. Is dit nu voldoende als garantiebewijs? En zoja, kan ik dan met die overeenkomst en toestel gewoon naar een kpn winkel gaan om hem ter reparatie aan te bieden? En de garantie is toch 2 jaar op een toestel?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste ezturtjuh,

Je kan bij de KPN winkel naar binnen gaan met het toestel plus de overeenkomst en Imeinummer en daar ter reparatie aanbieden.

Meer over de garantie en voorwaarden vind je via onderstaande link:

Mobiel Garantie

 

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer