Vraag

Garantie en toestelverzekering

• 10 december 2018
  • 0 reacties
  • 911 keer bekeken

Beste,

Ik ben al jaren trouwe klant mét toestelverzekering. Ik heb juni 2018 een Samsung S9 mogen ontvangen. Deze gaf na 1,5 maand al klachten. Zo gaf hij hartje zomer ineens vochtproblemen aan. Terwijl hier geen druppel bij in de buurt is gekomen. Dit probleem lees ik online meer en na wat gevogel had ik een tijd lang weer geen last. De accu liep wel steeds sneller leeg, laadde slechter op en hij ging weer om de zoveel tijd vochtproblemen aangeven. Nu gaat hij in zijn geheel niet meer aan. Na allemaal pogingen om de claim rond te krijgen; conclusie; valt dus waarschijnlijk onder garantie. Lijkt me nog logisch aangezien ik geen eigen bijdrage wil betalen voor een telefoon die al zo snel zoveel kuren krijgt... Maar nu krijg ik dus geen vervangend toestel, ik moet zelf zorg dragen én betalen voor het opsturen van de telefoon naar Teleplan... Ik heb dus een niet werkende telefoon voor minstens twee weken, ik betaal netjes aan de toestelverzekering maar mag het nu allemaal zelf oplossen? Kan hier vanuit de service naar een trouwe klant nog iets betekent worden?

Ik hoor graag hoe jullie met mij kunnen meedenken!

Met vriendelijke groet.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer