Beantwoord

Garantie en waardeloze klanten service

Ik heb al jaren een kpn abonnement, mobiel, bellen internet en tv en toen me blackberry touch kapot was van 3 maand oud werd het opgestuurd voor reparatie, ik heb toen een prepaid toestel gekocht bij de kpn om de 1-2 weken te overbruggen, na een week was me toestel terug en heb ik het gekochte prepaid toestel weg gelegd. na 3 maanden wou ik hem aanzetten en hij deed het niet, naar de kpn winkel en opgestuurd, na 2 weken kwam het terug, in de winkel geprobeerd, nog steeds kapot dus weer opgestuurd incl batterij en achterklep. Na 2 weken kon ik het ophalen, batterij was kapot ik moest maar een nieuwe batterij kopen, gedaan en toen was me achterklep kwijt, na nog 2 keer naar de kpn Winkel geweest te zijn ben ik nu al 3 weken aan het wachten op me achterklep die ik kreeg jawel ik kreeg een nieuwe, ik bel de winkel en niemand pakt op, 4 man staat er in de winkel en zo vaak ik er kwam was ik de enigste klant! Er is geen nummer dat je kan bellen  en als je al met je mobiel abonnement belt zijn ze onvriendelijk, ik wil me eigen klepje terug, dit is gewoon te dom en ik denk erover om alles te stoppen van kpn, ze zijn niet behulpzaam en duur ook nog , 3 weken voor een achterklep , komt zeken zelf uit China hier heen zwemmen....

icon

Beste antwoord door Menno 17 oktober 2012, 14:33

Ik heb contact gehad met de winkel. Het klepje is vandaag binnengekomen. Ze zullen ook nog telefonisch contact met je opnemen vandaag.

Met vriendelijke groet,

Menno

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste pemarosa,

vervelend dat je enkele weken moet wachten op een klepje van je toestel. Kun je aangeven welke winkel het betreft? Ben je ook in de gelegenheid om er langs te gaan?

Als je je klepje nog niet terug hebt, wil ik je vragen om mij je mobiele nummer door te geven in een privé-bericht. Ik zal proberen contact op te nemen met de winkel om de status van de bestelling na te vragen.

Met vriendelijke groet,

Menno

Het is een blackberry Curve 8520 , nog 2 dagen dan is het 3 weken dat ik wacht op een nieuw klepje, maar ze hadden mijn eigen klepje nooit mogen opsturen blijkt, maar dat weet ik natuurlijk niet, de garantie was van de batterij al na 3 maanden over. Ik ben nu al 5 keer in winkel geweest in Winterswijk, ik heb op zaterdag 3 keer gebeld en gisteren 3 keer nooit pakt er iemand aan, alle medewerkers zijn bezig 😞 echt niet want de winkel hier is altijd leeg of mensen die als mij een kapotte telefoon hebben., Ze hebben mij gezegt ze bellen als het klepje er is .me toestel ligt ook nog in de winkel, ik heb de nieuwe batterij wel in me tas. Het is een gekocht toestel omdat me andere toen gemaakt werd en ik niet zonder wou zitten,  me abonnement nummer is 06********

Groetjes Petra

Note:

Bericht aangepast door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb contact gehad met de winkel. Het klepje is vandaag binnengekomen. Ze zullen ook nog telefonisch contact met je opnemen vandaag.

Met vriendelijke groet,

Menno

Ow dat is mooi dat je wel kon bellen,dank je wel voor je hulp 🙂 ik wacht dan op hun belletje

Reageer