Beantwoord

Garantie iphone

Hoeveel jaar heeft een iphone garantie? en ik had een iphone 4s was kwijt en ze hadden het geld gegeven aan mij en ik had een iphone 5 gekocht is de datum van iphone 4s garantie
of iphone 5?
icon

Beste antwoord door Shugosha 17 november 2014, 19:43

Standaard heeft een toestel 2 jaar garantie. In het geval van een vervangend toestel wordt het garantietermijn niet verlengd. Mocht er sprake zijn van een aanvullende verzekering, dan kan het garantietermijn verlengd worden naar 3 jaar.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Standaard heeft een toestel 2 jaar garantie. In het geval van een vervangend toestel wordt het garantietermijn niet verlengd. Mocht er sprake zijn van een aanvullende verzekering, dan kan het garantietermijn verlengd worden naar 3 jaar.

het was eigelijk geen vervangende telefoon ze hadden het geld gegeven van iphone 4s en ik heb er nog een 100 eurotje er bij gedaan dan heb ik een toestel gekocht van kpn?
Reputatie 7
Badge +12
Dat gaat mijn verhaal niet veranderen. Je hebt namelijk 2 jaar garantie vanaf het moment van aankoop. Deze wordt niet verlengd vanwege een vervangend toestel of een waardebon, dit zijn namelijk oplossingen voor een probleem dat u heeft. Het is geen nieuwe aanschaf 😉

Reageer