Beantwoord

Garantiebewijs online bestelling

Hallo,

Doordat mijn telefoon mankementen vertoont wilde ik deze laten opsturen voor reparatie.
Ik was in de KPN-winkel, waar mij werd verteld dat ik een garantiebewijs in mijn mail kon vinden. Ik de periode dat ik een nieuw abonnement online heb afgesloten, heb ik slechts 2 mails gekregen. Eén ter bevestiging van verzending en één ter bevestging van aflevering.
Ik heb thuis al tussen al mijn papieren gekeken, maar ook hier kan ik geen garantiebewijs vinden.
Is een van bovenstaande mails geldend als garantiebewijs of is er een mogelijkheid dat ik een nieuw garantiebewijs verkrijg?
icon

Beste antwoord door Bart_ 26 oktober 2017, 17:25

Dag Helena_95 en van harte welkom op ons Forum. Wat jammer dat je toestel kuren vertoont. Als je online je toestel hebt besteld krijg je als je je toestel in ontvangst neemt ook altijd een afleverbewijs. Daarmee zou je het toestel ter reparatie aan moeten kunnen bieden. Als dat nu niet lukt, of je hebt dit niet meer, dan kan ik je uiteraard verder helpen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Dag Helena_95 en van harte welkom op ons Forum. Wat jammer dat je toestel kuren vertoont. Als je online je toestel hebt besteld krijg je als je je toestel in ontvangst neemt ook altijd een afleverbewijs. Daarmee zou je het toestel ter reparatie aan moeten kunnen bieden. Als dat nu niet lukt, of je hebt dit niet meer, dan kan ik je uiteraard verder helpen.
Reputatie 7
Badge +17
Dag Helena_95, ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ben je er inmiddels uitgekomen? Als je nog vragen voor me hebt, stel ze dan gerust!

Reageer