Beantwoord

Gebeld over reparatie: terugbellen?

  • 22 May 2021
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn telefoon voor reparatie, nu werd ik gister door een 06nummer gebeld vanuit Kpn. Ik was op dat moment aan het werk, dus kon niet opnemen. Ik kom het nummer niet terugbellen. Word ik zelf terug gebeld of moet ik via de klantenservice contact zoeken?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 May 2021, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Yes-Anne, welkom! Als het de winkel was die je belde, dan doen ze meestal nog een belpoging op een later moment. En krijg je uiteindelijk een mail als ze je niet kunnen bereiken. Heb je inmiddels contact kunnen krijgen?

Het was een 06 nummer uit Eindhoven. Het toestel is opgestuurd, dus geen idee of het vanuit een winkel of iets is gestuurd. Heb nog geen mail of telefoontje ontvangen. Als ik het nummer terug bel dan krijg ik de melding dat ik voor vragen de klantenservice kan bellen..

Reputatie 7
Badge +30

Ah, op die fiets. Wil je dan je forumprofiel eens invullen, @Yes-Anne? Graag, naast adresgegevens e.d., ook in het veld ‘persoonlijke opmerking’ om wat voor toestel het gaat, en wat je aan reparatienummers etc.. hebt gekregen. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit na. 

Ik heb het forumprofiel ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Yes-Anne! Wat ik zie is dat het toestel op de 19e in het servicecentrum is ontvangen en dat ze met reparatie gestart zijn. Alleen lijkt het erop dat ze tegen een probleem aan zijn gelopen daarbij. Ik verwachtdat ze je daarom hebben proberen te bellen. Wat er precies aan de hand is kan ik ook niet zien, maar ik heb een telefoonnummer voor je: 0800-820 00 08. Dit is het nummer van de Reparatiedesk, die kan je verder helpen hiermee.

Bedankt voor de hulp! Ik heb ondertussen contact met ze gehad! Dus dan wordt het nu wel opgelost!

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :)