Beantwoord

Gebogen iPhone 8 garantie

  • 21 May 2019
  • 3 reacties
  • 1919 keer bekeken

Hallo allemaal!

Mijn iPhone 8 is al een tijdje behoorlijk gebogen. Geen idee hoe het komt en alles werkt nog prima. Het enige wat je ziet is wat kleurverandering in het scherm. Daarnaast ben ik wel bang dat de telefoon elk moment kapot kan gaan en mijn hoesjes (van Apple) gaan er ook stuk door.

Ik ben eerst naar een KNP winkel gegaan en daar zei een medewerker: "Je hebt 'm zeker in je zak gehad, ja dan gebeurt dan.". Uiteraard heb ik hem in mijn zak (voorkant) net zoals half Nederland. Maar goed, ze kon niets voor mij betekenen verder.

Toen ben ik naar de Apple store gegaan. Daar kreeg ik rare blikken omdat ze niet eerder een iPhone 8 hadden gezien die eruit ziet als een banaan. Maar daar kreeg ik een oplossing: voor 400 euro zou ik een een nieuwe zelfde iPhone kunnen krijgen.

Al met al voelt het niet alsof ik hiermee voldoende ben geholpen. Ik heb een telefoon gekocht waarvan ik mag verwachten dat hij niet na een redelijke tijd zomaar buigt.

Hebben jullie enig idee wat ik het beste kan doen en wat mijn rechten zijn?
Eigenlijk had ik het een tijdje terug geaccepteerd, maar voor een telefoon van die prijs verwacht ik betere service en een passende oplossing.

Vriendelijke groeten,

Daan
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 May 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Daan, welkom hier.

Hier kan ik kort over zijn. Je hebt er altijd recht op om dit te laten onderzoeken. In dit geval door ons aangezien je je toestel bij ons hebt gekocht. Daarnaast ook bij de fabrikant, Apple. Gek dus dat je in beide gevallen weg bent gestuurd. Ik vermoed dan ook dat je net een nieuwe medewerker hebt gesproken in de winkel, over de ervaring in de Apple store kan ik weinig zeggen.

Kortom: Ga wederom naar een KPN winkel met deze klacht, wij zijn namelijk verplicht om dit te onderzoeken. Print desnoods deze conversatie uit en laat dit daar zien. Ik kan me niet voorstellen dat ze het dan weigeren. Ik moet er wel bij vermelden dat er onderzoekskosten in rekening worden gebracht wanneer de schade door je eigen toedoen is ontstaan, maar zo te lezen is dat niet het geval en daar ga ik nu ook vanuit.

Mocht dit wel wederom worden geweigerd, laat me even weten welke winkel het was. Het liefst hoor ik dan ook de naam van de medewerker.
Heel erg bedankt! Ik ga een nieuwe winkel opzoeken. Ik werd geholpen door een wat oudere mevrouw op de Kinkerstraat in Amsterdam, misschien kun je daar wat mee 😉

Ik laat weten of het gelukt is!

Groeten Daan
Reputatie 7
Badge +24
Laat me even weten hoe dit afloopt. 🙂