Beantwoord

Gebrekkige communicatie en lange reparatieduur

Beste heer/mevrouw,

Na het een tijdje aangekeken te hebben begint mijn geduld toch een beetje op te raken en wil ik graag hier een bericht plaatsen, in de hoop op een snelle oplossing.
Het volgende: 23 december jl. heb ik mijn iPhone ingeleverd in de KPN winkel met een defecte camera. Deze zou opgestuurd worden naar Teleplan en binnen 10 dagen weer terug zijn. In verband met de feestdagen kon het iets langer duren, prima. We zijn nu echter meer dan een maand verder en dat vind ik toch wel erg lang.
De telefoon is 28/12 ontvangen bij Teleplan en sinds 29/12 staat de laatste status op wacht op onderdelen. Ik heb 2 weken geleden contact opgenomen met Teleplan of er schot in de zaak zat, hier werd mij medegedeeld dat de telefoon door moest naar Apple voor reparatie, en dat hij een week later terug zou zijn.
U raadt het al, hij is er nog steeds niet. Daarom weer contact opgenomen, krijg ik het verhaal dat het toestel volledig omgeruild zou moeten worden, hoe lang dit ging duren was niet bekend. De online status staat nog altijd op "wacht op onderdelen", je moet dus overal zelf achteraan helaas.

Dit is inmiddels ook alweer een week geleden. Op het forum lees ik dat na een maand er een bon kan worden uitgeschreven om in de winkel een nieuw toestel op te halen. Hoe zit dit?

Alvast hartelijk dank voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,
Hidde
icon

Beste antwoord door hiddehoi 30 januari 2018, 12:19

Inmiddels verder geholpen door de klantenservice, dit topic mag dus dicht/verwijderd worden.

Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels verder geholpen door de klantenservice, dit topic mag dus dicht/verwijderd worden.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Hiddehoi, welkom op het forum! Mooi dat je inmiddels geholpen bent. 🙂 Van Teleplan begrijp ik dat er een nieuw toestel voor je besteld is.

Ik ga ervan uit dat je deze snel binnen hebt!

Reageer