Beantwoord

geen aankoopbon

  • 19 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 9814 keer bekeken

Al jaren zijn we trouwe klant van KPN. Vaste en mobiele telefonie en interactieve tv + internet hebben we geregeld bij KPN tot volle te vredenheid.

Op 7-10-11 hebben we nog een mobiel abonnement aangeschafd icm met een galaxi ace. Deze loopt nu vast en start niet meer op. (blijft hangen in het opstartscherm)

Juist van deze mobiel heb ik geen aankoopbewijs meer. Hierdoor kan ik nu niets met deze telefoon. Ik heb zojuist gebeld met KPN. Het verhaal verteld. Zij geven aan dat zij niet bij de aankoop bon kunnen komen maar dat een bericht op dit forum wellicht de bon boven tafel kan krijgen.

Ik hoop natuurlijk dat KPN mij als al jaren lange klant verder kan helpen.

icon

Beste antwoord door Kloppenburg 19 oktober 2012, 11:58

super actie. Alles binnen een uur opgelost. Ben erg onder de indruk van de super snelle actie en service.

Ik kan vanmiddag naar de winkel met de telefoon en het aankoop bewijs.

KPN (Menno) hartelijk dank

Geert-Willem

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Kloppenburg,

Kun je in een privé-bericht je mobiele nummer, postcode/huisnummer en klantnummer sturen? Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Menno

ik heb de gevraagde gegevens verzonden

super actie. Alles binnen een uur opgelost. Ben erg onder de indruk van de super snelle actie en service.

Ik kan vanmiddag naar de winkel met de telefoon en het aankoop bewijs.

KPN (Menno) hartelijk dank

Geert-Willem

Reageer