Vraag

Geen leentoestel van KPN na fabrieksfout in mobiele toestel

  • 13 August 2021
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Mijn telefoon is zeer snel oververhit en de batterij gaat nog geen 3,5 uur mee. Daarbij valt een telefoongesprek regelmatig uit. Kpn gebeld en ze zeggen valt onder fabrieksgarantie en hij kan opgestuurd worden voor reparatie. Maar ik krijg geen leentoestel omdat ik niet verzekerd ben. Ik heb geen ander toestel en heb een e simkaart. Ik vind dit echt belachelijk. 

Dat de telefoon oververhit ed raakt is een fout waar ik niks aan kan doen. Ik doe alle zaken met mijn telefoon en kan gewoon  niet weken zonder mijn telefoon. Ik vind het belachelijk dat je verzekerd moet zijn om een leentoestel te krijgen. Als je hem kapot laat vallen snap ik dit. Maar dit is een fout in de telefoon waar ik niks aan kan doen. Ik vind het triest en ga ook niet meer langer bij kpn blijven als mijn abbo afloopt. Slechte service


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

En dan heb je bij de volgende provider hetzelfde probleem, er is er geen 1 meer die leen toestellen ter beschikking stelt.

Â