Beantwoord

Geleverde telefoon defect

  • 26 August 2020
  • 5 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo,

mijn ‘oude’ telefoon was helaas gevallen en had een barst in het scherm, nu een vervangende telefoon gehad maar compleet de verkeerd, en hij doet het niet!

 

graag nu oplossen!!!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 August 2020, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@MarkBa Welkom op t forum is je telefoon vervangen via je verzekering?

Helaas zal je dan ook via de verzekering de verkeerd/niet werkende telefoon moeten aankaarten.

Verder werkt het forum niet met iets nu en accuut regelen topics worden op volgorde binnen komst opgepakt.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MarkBa, welkom! Hoe staat het er nu voor? Heb je inmiddels contact met ons gehad? Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die Roos stelt. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 

Beste Marcia,

 

Toen ik had gebeld naar KPN na de ‘verkeerde levering’ kon de klantenservice mij niet verder helpen, ik moest maar de dag erna bellen naar toestelverzekering. Ik de dag erna gebeld en ze gaven mij aan dat het toestel wat ik had niet gelijk leverbaar was, dit was voor mij geen probleem zolang ik maar niet de toestelkosten door krijg belast, hierover moest ik savonds weer over terugbellen want hier konden ze geen antwoord op geven. Verder gaf de verzekeringsman van KPN aan dat ik een mail zou krijgen wanneer het juiste toestel beschikbaar was. ik had afgelopen weekend een mail gehad dat die er was dus weer een afspraak gemaakt voor levering. Wat denk je? krijg ik weer het verkeerde toestel geleverd (Sony 10). ik weer naar klantenservice gebeld (10 min gewacht, die kon me niet helpen omdat het zijn afdeling niet was) mij lijkt het dan logisch dat je me naar de juiste afdeling (verzekering) doorverbind, toen weer 10 minuten gewacht en eindelijk iemand van de verzekering aan de lijn gehad. Die vertelde me doodleuk dat het toestel wat ik had ontvangen bij mijn abonnement  hoort, ik zei dat het niet klopte, maar omdat jullie administratie niet klopt moest ik bewijzen dat ik de Sony 10 plus had. zojuist de aankoop mail doorgestuurd maar ben echt benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen.

 

ik voel me als klant alles behalve serieus genomen.

@MarkBa Welkom op t forum is je telefoon vervangen via je verzekering?

Helaas zal je dan ook via de verzekering de verkeerd/niet werkende telefoon moeten aankaarten.

Verder werkt het forum niet met iets nu en accuut regelen topics worden op volgorde binnen komst opgepakt.

Het toestel is vervangen via de KPN verzekering, helaas tot 2x toe de verkeerde telefoon (Sony 10) geleverd ipv van de Sony 10plus, en nu moet ik me bewijzen dat ik recht heb op de Sony xperia 10 plus. zojuist de aankoopbon naar verzekeringen gestuurd. 

Word vervolgt, 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Mark, wat een verhaal! Ik kan me goed voorstellen dat je hier klaar mee bent :-(. Als jij nu de aankoopbon gestuurd hebt, ga ik er absoluut vanuit dat het helemaal in orde gaat komen. Mocht ik onverhoopt toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.