Beantwoord

Gelijkwaardige leentoestel

• 26 juni 2018
  • 6 reacties
  • 668 keer bekeken

Gister mijn Iphone X laten ophalen voor reparatie, als leentoestel een Iphone 6, wat best een tegenvaller is.Krijg je een leentoestel die enorm traag is, schiet je dus ook niks mee op!
Beetje jammer dat je een niet soort gelijkwaardige leentoestel krijgt als je eigen..

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Erik_ 29 juni 2018, 17:14

Hoi Sil, welkom hier! Jammer te horen dat je issues hebt met je eigen telefoon. Fijn te horen dat er een leentoestel beschikbaar was. Je krijgt in zo'n geval een gelijkwaardig toestel. Dat wil zeggen een die in grote lijnen dezelfde functies heeft als je oude telefoon. En waar je in ieder geval mee kunt bellen, sms'en en op internet. De iPhone 6 valt dan ook zeker in de categorie gelijkwaardig toestel.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi gsleijpen, welkom op het forum. Een leentoestel is niet gegarandeerd. Zoals ik vorig jaar ook aangaf in dit topic:

[...] Een leentoestel wordt uitgegeven als de winkel ze heeft, je hebt er geen recht op. Een klacht indienen hierover is dan ook niet mogelijk.

Hoe lang een reparatie duurt hangt af van wat er moet gebeuren. Dit kan inderdaad 2,3 weken duren. De kosten van je abonnement blijven wel doorlopen. Dit omdat het abonnement gekoppeld is aan je simkaart en je deze in de tussenliggende periode in een ander toestel kunt gebruikne.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sil, welkom hier! Jammer te horen dat je issues hebt met je eigen telefoon. Fijn te horen dat er een leentoestel beschikbaar was. Je krijgt in zo'n geval een gelijkwaardig toestel. Dat wil zeggen een die in grote lijnen dezelfde functies heeft als je oude telefoon. En waar je in ieder geval mee kunt bellen, sms'en en op internet. De iPhone 6 valt dan ook zeker in de categorie gelijkwaardig toestel.
Reputatie 7
Badge +27
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het toestel goed functioneert. Dus als jij het gevoel hebt dat er met de accu of oplader iets aan de hand is, ga dan terug naar de winkel. Ze kunnen dit daar dan voor je nakijken. Als er echt iets mee aan de hand is, is er wellicht een ander leentoestel aanwezig die je kunt meekrijgen. Een leentoestel wordt uitgegeven als de winkel ze heeft, je hebt er geen recht op. Een klacht indienen hierover is dan ook niet mogelijk.
Sorry Kpn maar ik vind dit geen gelijkwaardig toestel!Het toestel is erg traag en sinds maandag heb ik het toestel al tig keren moeten laden.
Bij deze wil ik dus een klacht indienen betreft leentoestel.
Kan ik een ander toestel krijgen wat wel gelijkwaardig zal zijn?!En snel?!?!
Zoek aub naar een oplossing, ik zal morgen weer aan de lijn bij jullie hangen...
Weed blij....
Ik kreeg helemaal geen leentoestel.
Niemand die nog een oude telefoon had liggen.
Uuiteindelijk maar een goedkope telefoon moeten kopen.
Na dit abonnement is het afgelopen met kon.
Wacht nu al 2 weken om de accu te laten vervangen.
Sschandalig.
Maar de kosten laten ze gewoon lekker door lopen.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @gsleijpen , het lijkt me weinig zinvol om te reageren op een topic van meer dan een jaar oud.
De situatie kan nu wel heel anders liggen, na een jaar kan veel gebeuren.

Reageer