gestolen

Afgelopen maandag 12 maart ben ik gerold in de bus. Ik heb toen kpn gebeld en aangegeven dat ik ben bestolen van mijn gsm. Klantenservice zei wij blokkeren het. 2 dagen later ben ik online toen ik op de kpn side was achtergekomen dat er een rekening was van 150 euro. En kwam achter dat de simkaart helemaal niet geblokkeerd was, omdat er in die 2 dagen gebeld was naar 0900 nr's. Toen heb ik het maar zelf geblokkeerd vie de site.

dat vind ik jammer van kpn. Mensen aannemen die bij de klantenservice werken en vervolgends hun werk niet goed uitvoeren. Wat moet ik nou hiermee, gelukkig ben ik verzekerd, maar ik ga niet betalen voor kosten die ik niet heb gemaakt

3 reacties

Badge
Beste Welato,

Vervelend om te horen dat uw toestel is gestolen en het nummer vervolgens niet direct is geblokkeerd.

Zou u mij in een privebericht uw 06-nummer + postcode/huisnummer kunnen sturen? Dan kijk ik wat ik voor u kan doen.

Met vriendelijke groet,

Eduard

Nou ja, kom ik erachter dat ik in totaal over de 250 euro moet betalen. Is lekker klant worden bij de kpn. Op 5 maart abbo afgesloten met een nieuwe toestel, 12 maart mobiel gestolen op de dezelfde dag had ik gebeld om te blokkeren is 2 dagn lang niet gelukt en heb ik het zelf gedaan online. blokkeren zij de verkeerde sim kaart ondertussen wordt er gebeld naar 0900 nr´s.

Mooi **bleep** begin dus. Ik ben radeloos, ik kan en wil het hele bedrag niet betalen, omdat ik de kosten niet hebt gemaakt. Vervolgens dreigt kpn mij van dat er eerst betaald moet worden om zo voor de verzekering in aanmerking te komen.

HELP HELP HELP!!!!!!

Reputatie 7
Badge +3
Beste welato,

Ik heb begrepen dat uw vraag inmiddels door een andere afdeling van KPN wordt beantwoord.

Het huidige topic sluit ik bij dezen af, u kunt bij nieuwe vragen een nieuw topic openen op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer