Grote klacht SmartCare en Klantenservice

• 26 mei 2013
  • 1 reactie
  • 6118 keer bekeken

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over het feit dat mijn SGS2 niet te repareren is en ik niet bereikbaar ben..

Mijn toestel is nu al 3 keer gereset bij KPN businesscenter in N`Gein ( ook smartcare alleen ander truitje aan..)

Daarnaast is hij al 2 keer thuis opgehaald door Smartcare ...

Elke keer hetzelfde probleem: het toestel gaat op zwart en blijft proberen op te starten..

Het toestel is nu voor het laatst teruggebracht op 13 Mei waarna ik weer alles kon installeren...

Ik heb nu geen backup teruggezet en mijn geheugenkaart laten formateren zodat alles schoon is..

Mocht echter niet baten.. Morgen vroeg staan ze weer op de stoep, hij is weer op zwart gesprongen!!

Ik begin zo langzamerhand uitslag te krijgen van de KPN Smartcare Samsung combinatie .

Het vervelende is dat ik al een aardige schadepost heb door het elke keer weer installeren van de telefoon en van de tijd dat ik niet bereikbaar ben en dus opdrachten mis !!

Dit gaat nu al richting de 3000 Euro!!

Nou heb ik contact gehad met een mevrouw van ..

KPN Contact Zakelijke Markt MobielKlantreacties Deze biedt mij een nieuw toestel aan met een voortzetting van mijn dure abonnement ( 2 jaar € 50 incl verzekering ) dus zonder korting van 50% op het eerste jaar zoals ik nu had..

Ik zou dan wel de helft van het toestel terugbetaald krijgen....

Dat wordt dus een kadootje uit eigen **bleep** !! Bedankt KPN voor het genereuze aanbod!!

En dat voor een jarenlang klant zijn... bedroevend.

Verder werken de afdelingen van smartcare niet samen, ze kunnen ook dan ook niet elkaars werk uitlezen..

Afspraken via klantenservice komen ook niet door tot 2 keer niet teruggebeld , verkeerde adres langsgeweest !

Er is mij verteld dat er bij drie keer terugsturen een nieuw toestel wordt geleverd, dit blijkt nu na 3 reparaties te zijn. Dus vroeg ik om gelijk maar weer een afspraak te maken als het toestel met 1,5 week terug komt want dan is ie met 2 weken weer op zwart.. 

Conclusie.

Het is een groot foutenfestival bij KPN en bij behorende klantenservice, ze hebben allemaal training gehad met het uiterst vriendelijk te woord staan.. Maar oplossingen worden niet geboden of behoren niet tot het beleid..

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Beste Vieleers,

Erg vervelend om te lezen dat je toestel zo vaak defect is! Dat is natuurijk niet de bedoeling en het toestel zou gewoon goed gerepareerd moeten worden.

Ik wil graag het één en ander navragen voor je bij Smartcare, zou je me hiervoor je 06-nummer, naam en geboorte datum kunnen sturen per privébericht? Als het om een zakelijk abonnement gaat, graag de bedrijfsnaam en KvK nummer erbij vermelden.

Met vriendelijke groet,

Mehmet

Reageer