Beantwoord

HDMI-poort van de tv-ontvanger defect

  • 10 November 2019
  • 12 reacties
  • 236 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hdmi aansluiting van ontvanger stuk . Wat te doen 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 November 2019, 18:09

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe komt u daar zo bij? Heeft u al een andere kabel geprobeerd? Andere tv geprobeerd? 

Reputatie 7
Badge +28

Als de aansluiting van je KPN-ontvanger werkelijk stuk is, dan kan je die ontvanger uiteraard omwisselen voor een nieuw exemplaar. 

Vul dan wel jouw volledige forum-profiel. 

Reputatie 1
Badge

Omdat ik al vetschillende hdmi kabels heb geprobeert . Zou raar zijn dat die allemaal stuk zijn terwijl ze op een andere tv wel goed zijn , vandaar

Hallo @Grunn72 , in afwachting van de nieuwe ontvanger kun je zolang via de SCART-aansluiting tv kijken.

Heb je het testprogramma van de decoder ook helemaal doorlopen om zeker te zijn dat de HDMI-poort defect is?

 

Reputatie 1
Badge

Ja . Alles gedaan voor zover ik weet

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie dat je jouw profiel nu gevuld hebt. Dan is het nu wachten op een moderator. Die kan jou een vervangende ontvanger opsturen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Grunn72. Wat vervelend dat de HDMI-poort van de tv-ontvanger defect is. Ik zie dat je een oud model in huis hebt, de Motorola VIP1963. Het lijkt mij inderdaad verstandig om deze tv-ontvanger te vervangen.Morgen (11-11) na 14.30 uur kan je de oude ontvanger bij het dichtstbijzijnde servicepunt (Coop in Spijk) omruilen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 

Reputatie 1
Badge

Dank u . Dus de oude terug naar jullie , wat voor adres moet erop 

Reputatie 7
Badge +28

@Grunn72 

 

Gewoon gelijk omwisselen bij de Coop. 
 

Reputatie 7
Badge +21

@Grunn72 Ik had naast mijn reactie in het openbare topic ook een privebericht achtergelaten. Hierin vind je alle info over deze omruil. Als je verder nog vragen hebt over deze omruil, dan hoor ik het graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

@Grunn72 

 

Is het gelukt met de omwisseling?  Werkt de nieuwe ontvanger naar behoren? 

 

Reputatie 1
Badge

Ja alles werkt nu naar behoren , dank voor u reactie en wat te doen đź‘Ťđź‘Ťđź‘Ť

Reageer