Beantwoord

Heb ik garantie op mijn toestel? Oplaad connectie niet goed meer

  • 29 december 2018
  • 2 reacties
  • 1988 keer bekeken

Hoi,

De oplader van mijn Samsung Galaxy S8 sluit niet goed meer aan.

Valt dit binnen mijn garantie en kan ik dit laten repareren?
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 januari 2019, 13:43

Goedemiddag Bartroovers, Welkom op het forum en de beste wensen voor 2019! Werkt alleen de oplader niet meer goed, of werkt een andere lader ook niet op je telefoon? Het is voor ons lastig in te schatten of dit onder garantie valt of niet. Je kunt het beste langs één van onze winkels gaan met je aankoopbewijs, zodat mijn collega dit voor je kan uitzoeken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Bartroovers, Welkom op het forum en de beste wensen voor 2019! Werkt alleen de oplader niet meer goed, of werkt een andere lader ook niet op je telefoon? Het is voor ons lastig in te schatten of dit onder garantie valt of niet. Je kunt het beste langs één van onze winkels gaan met je aankoopbewijs, zodat mijn collega dit voor je kan uitzoeken.
Bedankt, jij ook een heel mooi 2019. Het is niet de oplader zelf maar het connectie punt. Ik zal eens binnen stappen bij de KPN winkel als ik er een keer langs loop.

Reageer