Beantwoord

Help.. Toestel voor de 5e keer defect

  • 13 February 2019
  • 5 reacties
  • 2099 keer bekeken

Wie kan mij nu eens definitief uit deze ellende helpen...???

Eind december is het toestel voor het laatst (4e keer) gerepareerd.

https://forum.kpn.com/reparatie-en-diefstal-23/toestel-defect-en-voor-4e-keer-ter-reparatie-aangeboden-464131

Helaas raakt het scherm nu (13-02-2019) weer (voor de 3e keer) aan de linker onderzijde los.
Schijnbaar is KPN/Teleplan niet in staat dit toestel goed te repareren.
Graag kom ik met iemand van KPN in contact die nu eens een verlossende oplossing heeft.
Zo nog een jaar door gaan is voor niemand leuk...
icon

Beste antwoord door Mansy 18 February 2019, 15:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mansy Wat bijzonder naar om je hier weet terug te zien met dezelfde klacht. Ik dacht dat het nu eindelijk goed was opgelost. Helaas is dit dus niet het geval en heb je exact hetzelfde probleem weer.

Ik heb zojuist met Teleplan gesproken hierover en het beste dat we kunnen doen is het toestel wederom ter reparatie aanbieden. Teleplan zal het wederom naar Nokia sturen voor reparatie. Er is een aantekening gemaakt dat wederom hetzelfde defect wéér is opgetreden. Echter voordat het is bekeken kan er niets besloten worden over vervolgstappen. Ik kan dus niet anders dan je vragen het toestel wederom ter reparatie aan te bieden. 😞
Heb hier eerlijk gezegd weinig zit in, begin hiervoor m'n geduld een beetje te verliezen.
Gaat het weer net als de voorgaande keren.
Inspectie bij Teleplan, kunnen niets vinden, Inspectie bij Nokia,kunnen niets vinden.
Wordt er weer een "onderdeel" vervangen (waarvan nooit iemand kan vertellen welk onderdeel).
En zit ik over 1,5 maand weer met een kapot toestel.
Los dit aub beter op, vervangen het gewoon.
Of geef het geld van het toestel terug en bied een nieuw abonnement aan.
Heb niet het idee dat het met repareren ooit nog goed gaat komen.

Reputatie 7
Badge +20
@Mansy Dat kan ik me heel goed voorstellen. Punt is dat het toestel toch echt opnieuw ter reparatie aangeboden moet worden, om verder te gaan. Ik kan niet anders dan je dit adviseren. Ik zal, ondertussen, ook onze klachtenafdeling benaderen die hier samen met jou naar zal kijken. Je toestel zal ondertussen -hoe vervelend ik het ook voor je vindt- toch weer naar reparateur moeten. 😞
Telefonisch met de klantenservice tot een goede regeling gekomen.
Bedankt voor de service.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mansy Dat is fijn om te horen. Goed dat het op deze manier is opgelost. 🙂

Reageer