Beantwoord

Het scherm van mijn toestel is defect, kan ik een nieuw toestel krijgen?

  • 1 December 2021
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo.. 

Mijn zoon heeft vanochtend  met mijn telefoon gegooid.. en nu is het scherm stuk.. 

Kan ik ook een nieuwe telefoon krijgen terwijl ik abonnement net verlengd heb?!

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 2 December 2021, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sandra33 en welkom hier op het Forum :)

 

Ai dat is is heel erg zuur! Als je net hebt verlengd dan is het helaas niet mogelijk om een nieuw toestel te krijgen. Heb je een verzekering bij het abonnement voor het toestel? Mocht je die onverhoopt niet hebben dan kan ik je eigenlijk alleen maar adviseren om met het toestel langs een KPN winkel te gaan. Daar kunnen ze de schade beoordelen en je een indicatie geven wat de eventuele kosten zijn wanneer je het laat repareren. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Sandra33 , ik heb niks meer van je gehoord dus ga er vanuit dat je weet waar je aan toe bent en daarom sluit ik dit topic!