Beantwoord

HMB2260

  • 14 May 2020
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

HMB2260* rammelt. Er zit iets geheel los van binnen dat ik bij bewegen van het kastje hoor verschuiven. Opstarten “interactieve TV” loopt tot 70, soms 75% en springt dan weer terug. Ook na onderbreking stroomtoevoer en andere aanwijzingen voor herstarten. Waar kan ik dit kastje z.s.m. omruilen?? Ik heb een 3 in 1 abonnement plus mobiel van KPN.

Nicolaas

  • productiedatum 2014/07/12
icon

Beste antwoord door Joep1965 14 May 2020, 12:45

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +19

Bel 0800-0402 gratis nummer. Tegen de computer die je aan de lijn krijg zeg je; ik wil een medewerker spreken. Dat is het snelst. Hier is de wachttijd rond de drie dagen momenteel.

snel iemand van klantenservice aan de telefoon en snel geregeld. binnen 1 dag afgehandeld(!). Einde van dit item

Reageer