Beantwoord

Hoe kan ik consumentenrecht claimen

  • 29 August 2019
  • 3 reacties
  • 556 keer bekeken

Badge
Hi! Vanmiddag met mijn iPhone 7 naar een KPN winkel geweest ivm defect toestel. Waarschijnlijk zit het in de audio maar het toestel doet helemaal niets meer.. blijft enkel hangen op het Apple logo bij opstarten.

Ik heb precies hetzelfde probleem! Helaas is mijn garantie verlopen. Ik heb volgens de Apple Support nu het recht om mij consumentenrecht te claimen. Ik heb de KPN Klantenservice gebeld, die snapten er niets van. Hoe kan ik mijn consumentenrecht claimen?

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door JB22_ 31 August 2019, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Guido, welkom op het forum.

Ik neem dat je het hier hebt over de 2 jaar garantie die je op je toestel krijgt en die nu afgelopen is?

Ik heb volgens de Apple Support nu het recht om mij consumentenrecht te claimen.

Ik zou zelf niet weten wat ze hiermee bedoelen. Enigszins 'grappig' dat ze dat daar aangeven aangezien Apple de fabrikant is van je toestel en ze dit dan op hadden moeten pakken. Ik moet je dan ook teleurstellen, dit zegt mij niets. Misschien dat er hier andere users zijn die hier ervaring mee hebben of verstand van hebben.
Reputatie 7
Check,... https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
@JeroenB22
+1 👍