Beantwoord

Hoe lang duurt het...

• 8 april 2013
  • 6 reacties
  • 7861 keer bekeken

Ik heb afgelopen donderdag mijn zoon's nieuwe mobieltje opgestuurd naar een antwoordnummer, omdat volgens een medewerker in de winkel de software niet in orde was. daardoor kon ik bepaalde wijzigingen niet doen.

Maar mijn zoon, die erg blij was dat hij nu eindelijk ook een eigen telefoontje had (hij is 12) wil erg graag weten hoe lang het duurt eer hij het terugheeft, of een vervangend exemplaar mag ontvangen.

Kan iemand daar wat over zeggen?

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 9 april 2013, 11:38

Ik begrijp wat je bedoelt. In ieder geval fijn om te horen dat het zo is opgelost. Als je in de toekomst de Klantenservice weer moet hebben, dan kun je het beste het nummer 0800-0105 bellen.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel! ;)

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste de-moeder-van,

Je kunt online via www.e-repair.nl de status van je reparatie opvragen. Heb je dat al geprobeerd?

'Geen gegevens' krijg ik dan te zien.

Reputatie 4
Badge +2
Graag ontvang ik je telefoonnummer, postcode+huisnummer en het IMEI nummer van het toestel via een privebericht zodat ik het voor je uit kan zoeken.

Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld. Ik had helaas gewoon verkeerde informatie gekregen. Ik was daar al bang voor, daarom had ik een brief bij mijn retourzending gedaan met uitleg. Alleen jammer dat er dan niet even contact met me wordt opgenomen.

Ik had afgelopen week namelijk telefonisch gevraagd wat ik moest doen met een defect telefoontje. Terugsturen. Kan ik hem dan laten repareren: Ja. Moet ik dan de sim-kaart ook meesturen: Ja, alles. En ik kreeg het adres van de retouren.

Later weer gebeld, andere medewerker: Ja, u krijgt automatisch een ander toestel.

Maar ja, ik moest het naar de afdeling Retouren doen, dus het zat me niet lekker.

Vandaag: Nee, u krijgt gaan nieuw toestel, u moet opnieuw bestellen...

Dus dat maar gedaan.

Het is overigens niet zo heel eenvoudig om de juiste 0800-nummers van de klantenservice etc. te achterhalen. Zo'n medewerker weet dat dikwijls ook niet. Ik krijg dan weer een nummer op en dat is dan weer niet goed, krijg ik weer een ander nummer... met wachttijden mee ben ik echt een poos bezig geweest.

Ik vind het contact met KPN best een doolhof eigenlijk. ;)

Maar OK, nieuwe telefoon besteld, hopelijk is die in orde en de zaak daarmee afgehandeld.

Reputatie 4
Badge +2
Ik begrijp wat je bedoelt. In ieder geval fijn om te horen dat het zo is opgelost. Als je in de toekomst de Klantenservice weer moet hebben, dan kun je het beste het nummer 0800-0105 bellen.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel! ;)

Begin april opende ik op dit forum een topic vanwege problemen met het nieuwe mobiele toestel dat ik voor mijn zoon had gekocht. Dat heb ik terug gestuurd. Mijn zoon heeft intussen een nieuw toestel dat ik ook heb betaald.

Maar, ik vraag me af wanneer ik het geld van het eerste toestel dan terug krijg. Het is nu toch al wel een week of wat geleden. Zie ik wat over het hoofd op mijn rekening, of klopt het dat ik nog geen geld terug heb?

Graag geef ik prive mijn gegevens om dit te laten uitzoeken.

Overigens... dat toestel dat ik terugstuurde, was waarschijnlijk helemaal niet stuk. Het nieuwe toestel had dezelfde problemen en toen werd mij in de winkel verteld dat het zo hoorde. Dat geloofde ik niet. Gelukkig wisten ze bij Samsung de oplossing, maar in feite heb ik dat eerste toestel van niets teruggestuurd en dat is toch wel erg jammer.

Reageer