Ik zie veel negatieve posts over teleplan en helaas ondervind ik dit nu ook. Na een update bleek mijn achtercamera van mijn Galaxy note 10 niet meer te herkennen. Opgestuurd naar KPN om vervolgens bij teleplan terecht te komen. Ik heb de telefoon net 5 maanden bij een abonnement. Ik had verwacht dat dit onder de garantie zou vallen aangezien het toestel bij het abonnement zit En het niet na een val is ontstaan. Nu krijg ik een rekening van 507 euro voor reparatie display van teleplan. En als ik dit niet wil betaal ik 37 euro aan onderzoekskosten.
Ze geven aan dat het niet onder de garantie valt, maar geven geen reden hiervoor.
icon
Beste antwoord door Rutger_ 11 mei 2020, 11:46
@Cvandermeer Welkom op het forum. Wat vervelend dat de achtercamera van je toestel niet meer werkt. Ik zie dat je ondertussen ook reactie van Teleplan hebt gehad. Wat zij aangeven klopt, op het moment dat er schade wordt geconstateerd dan vervalt de fabrieksgarantie. Op dat moment zou het dus een reguliere reparatie worden en daarvoor heb je de prijsopgave ontvangen. Bij invullen van het formulier ter reparatie krijg je als eerste een pop up melding dat de reparatie kosten met zich mee kan brengen, zelfs als het toestel verzekerd is. Hier zal ik dan ook niets aan kunnen veranderen. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag!
Bekijk origineel