HTC one X

Dag,

Ik heb op dinsdag 24 April mijn abonnement bij KPN verlengd met een HTC one X. Leuk toestel dacht ik, dat is het ook. Nadeel is dat het beeldscherm (achtergrondverlichting) knipperde. Ik googlen, en het blijkt een vaker voorkomend probleem te zijn. Ik heb contact opgenomen met KPN over dit feit en zij boden mij binnen de garantie van 8 dagen een nieuwe aan. Afgelopen vrijdag de nieuwe telefoon ontvangen, deze werkt prima.

Vandaag ontgrendel ik de telefoon en heeft hij uit het niets exact het zelfde probleem. De achtergrond flikkert bij vooral grijstinten, om hoofdpijn van te krijgen. Ik heb de andere HTC nog niet eens kunnen retourneren of deze doet hetzelfde.

Ik weet niet wat ik nu moet doen want ik pas er voor om elke week te switchen van mobiel. de HTC one X bevalt qua gebruik prima en ik zou hem graag willen houden (mits dat beeldscherm werkt). Als dat niet gegarandeerd/gerepareerd kan worden zal ik graag willen kijken of ik bij KPN een andere telefoon kan krijgen. 

Mvg,

Sebastiaan de Boer

2 reacties

Badge
Beste Sebastiaan,

Vervelend om te horen van de problemen met het beeldscherm van de HTC One X. 

Zoals u zelf eigenlijk al aangeeft zijn er 2 opties: u zou nogmaals kunnen vragen om een nieuwe HTC One X of het toestel in een winkel ter reparatie aanbieden. 

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Reputatie 7
Badge +3
Beste Sebastiaan,

We hebben geen verdere berichten van je ontvangen en ik wil je vragen of het probleem met de HTC One X inmiddels is opgelost.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet.

Cornelis

Reageer