Beantwoord

htc U12 + volumeknop

  • 10 January 2020
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Hallo,

Gister deden de volume knoppen van mijn HTC het niet meer. De vergrendel knop die eronder zit doet het nog prima. 

Ik heb de telefoon sinds een half jaar en hij zat gister gewoon in mijn tas, er lag niks zwaars op en ik heb hem gister ook niet laten vallen o.i.d. 

Ik weet dat de volume en vergrendel knoppen op touchscreen werken en ik vroeg mij af of het niet werken ervan een meer voorkomend defect is bij de HTC U12+.

Graag zou ik willen weten of dit probleem onder de garantie valt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Iris 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 January 2020, 22:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marlieke, welkom op het forum. 

Ik heb ook rondgekeken maar kan niets vinden over defecte volumeknoppen als veelvoorkomend defect. Als er verder geen schade is aan je toestel, laten vallen of waterschade bijvoorbeeld, zou dit zeker binnen de garantie moeten vallen. Voordat je naar een KPN winkel gaat zou je je toestel ook een helemaal kunnen resetten, dit wordt sowieso gedaan wanneer je het in gaat leveren. Maak wel eerst een back-up van je bestanden, contacten, berichten etc. Dan kunnen je dit later weer terugzetten. 

Misschien dat andere meelezers met deze HTC nog een tip hebben hier.