Beantwoord

Huawei P20 loopt steeds vast

  • 27 September 2019
  • 3 reacties
  • 1878 keer bekeken

Mijn Huawei P20 is een aantal maanden oud en loopt vast. Filmpjes kunnen niet afgespeeld worden, apps stoppen ermee. Ik moet hem minimaal 1 keer per dag opnieuw opstarten om hem weer goed werkend te krijgen. Terug naar fabrieksinstelling heb ik al een keer gedaan. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 September 2019, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Malou, welkom hier.

Wat naar dat je toestel kuren vertoont. Na een reset kun je eigenlijk weinig meer doen. Ik neem aan dat je je toestel via ons hebt gekocht? Dan is het makkelijkste om een KPN winkel binnen te lopen om het te laten onderzoeken en eventueel op te laten sturen voor reparatie. Voorwaarde is wel dat het toestel niet ouder is dan 2 jaar. Heb je een KPN winkel in de buurt?

Lijkt er op dat ik het zelfde heb! ik ben er achter gekomen dat het bij mij door Videoland komt, als ik een serie kijk op videoland dan lopen alle video's vast en/of laden niet, na een herstart werkt alles weer goed. kijk ik een dag geen videoland heb ik nergens last van!

 

dus als je videoland gebruikt. kan dat het zijn

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt er op dat ik het zelfde heb! ik ben er achter gekomen dat het bij mij door Videoland komt, als ik een serie kijk op videoland dan lopen alle video's vast en/of laden niet, na een herstart werkt alles weer goed. kijk ik een dag geen videoland heb ik nergens last van!

 

dus als je videoland gebruikt. kan dat het zijn

 

Dankjewel voor deze toevoeging hier!