Beantwoord

Imeinummer achterhalen

  • 11 February 2020
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

BesteĀ 

Deze week is het toestel IPhone 8 van mijn man Jan G. die momenteel in Gambia verblijft gestolen maar door mijn app van LIVE 360 hebben we het na kunnen trekken waar de iPhone was. De politie aldaar heeft de iPhone weten te bemachtigen. Deze ligt nu op het bureau in Gambia en als mijn man het IMIE nummer kan aantonen is er een kans dat hij de iPhone mee kan nemen. Daar ik tot mijn grote verbazing geen kassabon en tevens geen doosje meer heb.

vraag ik u vriendelijk of het mogelijk is om dit op een of andere manier op te kunnen zoeken.

het is zijn laatst gekochte toestel bij KPN in Bergen op Zoom met tel nr:***

***

Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een reactieĀ 

MetĀ  vriendelijke dank

Nelleke van der RaadĀ 

Ā 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 February 2020, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @bosjebloemenĀ  @Paul_Ā 

Ik zou even al de privƩ gegevens verwijderen, rechts onder op de drie puntjes drukken en kiezen voor bewerken

Nee ik ben echt niet het beste antwoord @bosjebloemenĀ 
Je privĆ©gegevens weghalen is beter voor je PrivacyĀ 
Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Nelleke, welkom op het forum! Ik heb alle privƩgegevens even verborgen. Dit is een openbaar forum. Ik ga aan de hand van de gegevens even kijken wat ik voor je kan doen en kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

@bosjebloemen, ik heb de boel nagekeken hier en helaas kan ik je niet helpen. Het toestel waar het om gaat is los aangeschaft in de winkel en niet specifiek gekoppeld aan het abonnement. Dat betekent dat ik het toestel hier niet kan inzien, en dus ook niet het imeinummer.

Ā 

Wel zag ik, bij zoeken op internet, deze manier waarop je ook het imeinummer zou moeten kunnen achterhalen. Ik heb zelf geen Apple apparaat, dus ik weet niet zeker of dit werkt. Maat het is het proberen waard.

Ā 

IMEI achterhalen zonder iPhone of iPad

Heb je het oorspronkelijke apparaat niet meer in bezit, bijvoorbeeld omdat deze is gestolen, dan kun je toch het IMEI-nummer nog achterhalen.

  1. Ga naar je Apple ID accountpagina (appleid.apple.com) op de desktop.
  2. Log in met het Apple ID waarop het toestel geregistreerd staat.
  3. Blader omlaag naar ā€˜Apparatenā€™.
  4. Selecteer het apparaat waarvan je het IMEI-nummer wilt weten.

Je kunt deze informatie ook op een ander iOS-apparaat raadplegen als je iOS 10.3 of nieuwer gebruikt. Hiervoor ga je naar je accountinformatie:

  1. Open de Instellingen-app op je toestel.
  2. Klik op je accountfoto bovenin het scherm.
  3. Blader omlaag om alle apparaten te zien die op jouw Apple ID staan geregistreerd.
  4. Tik op het apparaat waarvan je de IMEI wilt weten

Ā bron