Ik kom er vandaag achter dat ik ingebrande icoontjes hebt op mijn scherm.
Ik bel klantenservice en tot mijn ontsteltenis is dit probleem niet bekent bij de mensen van de klantenservice. ( als je googeld zie en lees je dat hier veel problemen mee zijn.)
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1786621
Ik wil ook dat ze hier eens goed naar kijken en inderdaad het valt onder de garantie maar ben ik wel mijn telefoon weer 2 tot 4 weken kwijt.
Ik zou graag willen dat KPN dit probleem serieus neemt en mijn onder coulance gewoon een nieuwe verstrekken.
Ik betaal hier voor een product dat niet in orde is.
Ik zou zeggen KPN maak van jullie probleem met dit toestel niet mijn probleem maar verstrek gewoon een andere tel en niet mensen van het kastje naar de muur blijven sturen.
Ps los dit op .........
Admin: dubbele bericht in ander topic verwijderd + topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door Deef
Opgelost door KPN naar tevredenheid .
Ik krijg een leentoestel toegestuurd en mijn telefoon wordt onder garantie gerepareerd .Bedankt voor de goede service en snelle afhandeling.