Beantwoord

Inbranden van icoontjes op het scherm van de Samsung S8

Hierbij wil ik ook mijn verhaal even toevoegen over de kwetsbaarheid van de S8.

Ik kom er vandaag achter dat ik ingebrande icoontjes hebt op mijn scherm.
Ik bel klantenservice en tot mijn ontsteltenis is dit probleem niet bekent bij de mensen van de klantenservice. ( als je googeld zie en lees je dat hier veel problemen mee zijn.)

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1786621

Ik wil ook dat ze hier eens goed naar kijken en inderdaad het valt onder de garantie maar ben ik wel mijn telefoon weer 2 tot 4 weken kwijt.
Ik zou graag willen dat KPN dit probleem serieus neemt en mijn onder coulance gewoon een nieuwe verstrekken.
Ik betaal hier voor een product dat niet in orde is.
Ik zou zeggen KPN maak van jullie probleem met dit toestel niet mijn probleem maar verstrek gewoon een andere tel en niet mensen van het kastje naar de muur blijven sturen.
Ps los dit op .........

Admin: dubbele bericht in ander topic verwijderd + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Deef 17 januari 2018, 09:35

Opgelost door KPN naar tevredenheid .
Ik krijg een leentoestel toegestuurd en mijn telefoon wordt onder garantie gerepareerd .Bedankt voor de goede service en snelle afhandeling.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Oef. Ik wist dit niet maar het lijkt me een behoorlijke domper.
De garantie gaat altijd via externe partijen. ( In dit geval samsung zelf ) KPN is hierin alleen het doorgeefluik. Ik snap dat je baalt dat je het toestel zo lang kwijt bent.
Om hierin te voorzien is er een optie om een verzekering af te sluiten. Dan krijg je een vervangend toestel. Dit is nu natuurlijk mosterd naar de maaltijd.

Erwin_ schreef:

Oef. Ik wist dit niet maar het lijkt me een behoorlijke domper.
De garantie gaat altijd via externe partijen. ( In dit geval samsung zelf ) KPN is hierin alleen het doorgeefluik. Ik snap dat je baalt dat je het toestel zo lang kwijt bent.
Om hierin te voorzien is er een optie om een verzekering af te sluiten. Dan krijg je een vervangend toestel. Dit is nu natuurlijk mosterd naar de maaltijd.

maar wie verkoopt mij de telefoon Samsung of KPN ?
Als mijn Samsung tv stuk is ga ik toch ook naar de mediamarkt bijvoorbeeld ?
Reputatie 7
Badge +14
Ik kan het niet anders maken, Deef. Je bent het beste gediend met een eerlijk en duidelijk antwoord: Wij zullen geen coulance verstrekken. Er zit niks anders op dan even af te wachten.
Opgelost door KPN naar tevredenheid .
Ik krijg een leentoestel toegestuurd en mijn telefoon wordt onder garantie gerepareerd .Bedankt voor de goede service en snelle afhandeling.
Reputatie 7
Badge +14
Blij dat te lezen, Deef! Ik hoop dat het toestel snel gerepareerd is!

Reageer